doemaar.nl is online |
Post Reply | Page 123> |
Author | |
callie
Top Poster Joined: 18-Augustus-2003 Location: Netherlands Points: 488 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 23-Juni-2012 at 01:53 |
Daar istie dan eindelijk.
www.doemaar.nl |
|
Callie
www.facebook.com/henny.vrientenfansite www.twitter.com/hennyvrienten www.myspace.com/hennyvrienten www.henny-vrienten.hyves.nl |
|
Wouter J
Top Poster Joined: 06-November-2007 Location: Netherlands Points: 161 |
Post Options
Thanks(0)
|
Opvallend dat ze een foto met Rene als achtergrond hebben,
Jan P. is kennelijk voorgoed out of the picture. |
|
"Als ik kon toveren dan zou ik mensen aan elkaar voorstellen. Ik zou de professor van de locale universiteit voorstellen aan een shaman van een indianen stam."
- Herman Van Veen |
|
Antigoon
Top Poster Joined: 23-Mei-2008 Location: Netherlands Points: 296 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nu al weer ofline gehaald? Ik krijg een "hosting for this domain is not configured" melding op m'n scherm...
|
|
callie
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb 'm gewoon in beeld?
|
|
Callie
www.facebook.com/henny.vrientenfansite www.twitter.com/hennyvrienten www.myspace.com/hennyvrienten www.henny-vrienten.hyves.nl |
|
pygmydanny
Top Poster Joined: 05-April-2004 Location: Belgium Points: 5011 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik ook niet, wel de link naar het gezochte beeldmateriaal (waaraan ik al wil bijdragen)
http://www.doemaar.nl/home-gallery/gezocht-beeldmateriaal-do e-maar/ spatie weglaten tussen do en e-maar Edited by pygmydanny - 23-Juni-2012 at 15:01 |
|
Antigoon
Top Poster Joined: 23-Mei-2008 Location: Netherlands Points: 296 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik merk het al, doemaar.nl werkt niet, WWW.doemaar.nl wel...
Niet echt professioneel dus als je persé ook die www nog in moet typen, we leven in 2012 namelijk... |
|
callie
Post Options
Thanks(0)
|
een beetje oldskool is dat wel inderdaad...vind ik ook van de site an sich als
ik eerlijk ben. |
|
Callie
|
DoeMaarDeBand
Top Poster Joined: 24-Augustus-2007 Location: Netherlands Points: 166 |
Post Options
Thanks(0)
|
Persoonlijk denk ik dat dit niet de site van Doe Maar is.
De domeinnaam www.doemaar.nl stond altijd geregistreerd op de naam van Henny, Jan P en Ernst, dit was vorige week ook nog zo. geregistreerd door brandnewlive http://brandn ewlive.sitestudio.nl/Home nu is doemaar.nl opeens eigendom van....sosadvocaten Schram Oosterveen Safarty, ene verkerke@sosadvocaten.nl heeft het geregistreerd. Hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen? Vreemd verhaal, ook wordt de site rechtsboven (envelopje) naar doemaardeband.nl doorverwezen, maar ik heb er niks meer te maken? ook de links bij de agenda gaan naar doemaardeband/.... maar die links kloppen allemaal niet. Ik had de domeinnaam graag gehad, maar liever nog dat Doe Maar zelf de domeinnaam had gehad. Ik weet niet hoe dit kan, maar het lijkt niet echt een door Doe Maar zelf gemaakt website. het lijkt op domeinnaamkaping of Doe Maar heeft de domeinaam laten verlopen, maar aangezien de site nooit in Quarantaine is geweest geloof ik dit niet. Tja gr van Berry |
|
Onofficiële Doe Maar fansite!
www.doemaardeband.nl |
|
-RaZ-
Top Poster Joined: 10-Maart-2007 Points: 471 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik vind het ook een trieste vertoning van een website. Zeker omdat er een placeholder stond op naam van Aspider. En Aspider is best een goed webdesign-bureau. Ik heb die mensen hele mooie dingen zien maken, en ook werkt daar een kennis van mij (wellicht al niet meer, dat weet ik niet).
De oproep voor beeldmateriaal staat de naam van een Fullscreenfilm. En dat is een gebruiker hier. Grappige vind ik wel dat ik een jaar geleden tipte over een verzamelbox waar nu de oproep voor gedaan wordt. Behalve dat, staat er hier op het forum notabene genoeg materiaal die in die oproep staat. Dan heeft Filmscreenfilm niet echt zitten opletten. Ik heb in aangeboden Veronica Popnacht links naar elk nummer op YouTube geplaatst. En daar kan hij/zij natuurlijk gewoon contact opnemen met de persoon die het gepost heeft. Zo mis ik bijvoorbeeld op de site filmpjes die al op YouTube staan. Songteksten, albums covers, biografie. Eigenlijk voor informatie over Doe Maar moet je alles behalve op de site doemaar.nl zijn. Maar dat was overigens in 1999/2000 ook het geval. Gelukkig zijn we allemaal fan van Doe Maar om de muziek, en niet vanwege de site :P Al om al vind ik de site wel heel erg tegenvallen. Info over Doe Maar staat er niet. En welke nitwit deze site gemaakt heeft, mag ook wel eens op cursus. Menige site uit 1992 met 20 jaar verouderde techniek ziet er beter uit. Erg jammer. Ik had het graag anders gezien. |
|
richard38
Top Poster Joined: 20-April-2008 Location: Netherlands Points: 208 |
Post Options
Thanks(0)
|
Via google kom ik deze website tegen: http://www.fullscreenfilm.nl/
|
|
"Een groep waarvan de gitarist Hendriks heet, kan toch niet slecht zijn"
|
|
Post Reply | Page 123> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |