Kaartjes Antwerpen 5 oktober alles op |
Post Reply |
Author | |
hetzelfdemeisje
Senior Member Joined: 13-Maart-2003 Location: Netherlands Points: 93 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 11-September-2012 at 15:34 |
Hai allemaal,
om budgetaire redenen (lees een heeele dure gig in Paradiso, dozen van Doe Maar en een opkomende SIR dvd ) hebben wij besloten onze kaarten voor vrijdag 5 okt in De Roma, Antwerpen in de verkoop te doen. Uiteraard tegen de normale prijs. http://www.deroma.be/index.cfm?PageID=19950 het zijn 3 kaartjes (staanplaatsen) en heel mss 5 (update ik wel als ik meer weet) Geef maar een gil als je interesse hebt, ik gun graag de echte fans een kans voordat ik ze evt op MP zet. Groetjes Anja aka Hetzelfde meisje update: ze zijn vergeven
Edited by hetzelfdemeisje - 18-September-2012 at 20:54 |
|
DM verft mijn wolken blauw
|
|
rafael
Newbie Joined: 15-September-2012 Points: 4 |
Post Options
Thanks(0)
|
hoi
ik wil je tickets wel overnemen als je ze nog hebt. Ik hoop snel van je te horen. groetjes, Rafael
|
|
hetzelfdemeisje
Senior Member Joined: 13-Maart-2003 Location: Netherlands Points: 93 |
Post Options
Thanks(0)
|
hai,
ik heb ze nog, stuur me even een mailtje op convetti@gmail.com dan handelen we het via de mail verder af okay. groetjes Anja |
|
DM verft mijn wolken blauw
|
|
Post Reply | |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |