Home
Forum Home Forum Home > Doe Maar > Symphonica in Rosso
  New Posts New Posts
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Gastartiesten? BEEF! zou geweldig zijn ...

Post Reply Post Reply
Author
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote DeLange Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Gastartiesten? BEEF! zou geweldig zijn ...
    Posted: 18-September-2012 at 22:41
Awoei!
Weet iemand of er naast Gers Pardoel en Frank Boeijen, nog meer gast-artiesten te verwachten zijn?
De rudeboys van BEEF! zou wel erg geweldig zijn .... en ook nog eens TopNotch, dus dat kan het probleem niet zijn.

aut bibat aut abeat
Back to Top
JeroenG View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote JeroenG Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18-September-2012 at 23:11
In ieder geval Henk & Henk met het Goede Doel zijn er ook heb ik begrepen...
Back to Top
Angeline View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Angeline Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19-September-2012 at 01:05
Volgens mij zijn Erik Mesie van Toontje Lager en Nol Havens van VOF de Kunst er ook bij. Dat heeft Henny een tijdje geleden in een radio-interview gezegd. En dat stond later ook in verschillende berichten.
Back to Top
Lennon View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Lennon Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19-September-2012 at 07:30
En Frank boeijen.

Beef is niet genoemd. En hoeft van mij ook niet.
Doe maar net alsof
Back to Top
Amorax View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Amorax Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19-September-2012 at 12:03

Beef zingt niet nederlandstalig dus ik denk niet dat die komen. Ze hebben ook geen link met Doe Maar.

Ik vind het aantal verwachte gasten ook wel voldoende. Het moet geen Amstel Live-achtig iets worden.

< style="height: 80px; width: 444px; border-top-color: rgba7, 0, 0, 0; border-left-color: rgba7, 0, 0, 0; border-right-color: rgba7, 0, 0, 0; border-bottom-color: rgba7, 0, 0, 0; border-top-width: 1px; border-left-width: 1px; border-right-width: 1px; border-bottom-width: 1px; border-top-style: solid; border-left-style: solid; border-right-style: solid; border-bottom-style: solid; padding-top: 2px; padding-right: 2px; padding-bottom: 2px; padding-left: 2px">< value="af">Afrikaans< value="sq">Albanian< value="ar">Arabic< value="hy">Armenian< value="az">Azerbaijani< value="eu">Basque< value="be">Belarusian< value="bg">Bulgarian< value="ca">Catalan< value="zh-CN">Chinese (Simplified)< value="zh-TW">Chinese (Traditional)< value="hr">Croatian< value="cs">Czech< value="da">Danish< value="auto" ed="ed">Detect language< value="nl">Dutch< value="en">English< value="et">Estonian< value="tl">Filipino< value="fi">Finnish< value="fr">French< value="gl">Galician< value="ka">Georgian< value="de">German< value="el">Greek< value="ht">Haitian Creole< value="iw">Hebrew< value="hi">Hindi< value="hu">Hungarian< value="is">Icelandic< value="id">Indonesian< value="ga">Irish< value="it">Italian< value="ja">Japanese< value="ko">Korean< value="la">Latin< value="lv">Latvian< value="lt">Lithuanian< value="mk">Macedonian< value="ms">Malay< value="mt">Maltese< value="no">Norwegian< value="fa">Persian< value="pl">Polish< value="pt">Portuguese< value="ro">Romanian< value="ru">Russian< value="sr">Serbian< value="sk">Slovak< value="sl">Slovenian< value="es">Spanish< value="sw">Swahili< value="sv">Swedish< value="th">Thai< value="tr">Turkish< value="uk">Ukrainian< value="ur">Urdu< value="vi">Vietnamese< value="cy">Welsh< value="yi">Yiddish< value="af">Afrikaans< value="sq">Albanian< value="ar">Arabic< value="hy">Armenian< value="az">Azerbaijani< value="eu">Basque< value="be">Belarusian< value="bg">Bulgarian< value="ca">Catalan< value="zh-CN">Chinese (Simplified)< value="zh-TW">Chinese (Traditional)< value="hr">Croatian< value="cs">Czech< value="da">Danish< value="nl">Dutch< value="en" ed="ed">English< value="et">Estonian< value="tl">Filipino< value="fi">Finnish< value="fr">French< value="gl">Galician< value="ka">Georgian< value="de">German< value="el">Greek< value="ht">Haitian Creole< value="iw">Hebrew< value="hi">Hindi< value="hu">Hungarian< value="is">Icelandic< value="id">Indonesian< value="ga">Irish< value="it">Italian< value="ja">Japanese< value="ko">Korean< value="la">Latin< value="lv">Latvian< value="lt">Lithuanian< value="mk">Macedonian< value="ms">Malay< value="mt">Maltese< value="no">Norwegian< value="fa">Persian< value="pl">Polish< value="pt">Portuguese< value="ro">Romanian< value="ru">Russian< value="sr">Serbian< value="sk">Slovak< value="sl">Slovenian< value="es">Spanish< value="sw">Swahili< value="sv">Swedish< value="th">Thai< value="tr">Turkish< value="uk">Ukrainian< value="ur">Urdu< value="vi">Vietnamese< value="cy">Welsh< value="yi">Yiddish
English (auto-detected) » English

Back to Top
Daan View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Daan Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19-September-2012 at 18:33
Originally posted by Amorax Amorax wrote:

Beef zingt niet nederlandstalig dus ik denk niet dat die komen. Ze hebben ook geen link met Doe Maar.

Ik vind het aantal verwachte gasten ook wel voldoende. Het moet geen Amstel Live-achtig iets worden.

Klein linkje is er toch wel:

Henny heeft met Pieter samengewerkt op "Nacht de soundtrack"

Linkje nummer twee: https://www.youtube.com/watch?v=JoBEueWfwaY (stukje vanaf 1:51
Back to Top
Wouter J View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Wouter J Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19-September-2012 at 19:17
Originally posted by Amorax Amorax wrote:

"Als ik kon toveren dan zou ik mensen aan elkaar voorstellen. Ik zou de professor van de locale universiteit voorstellen aan een shaman van een indianen stam."
- Herman Van Veen
Back to Top
Amorax View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Amorax Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19-September-2012 at 20:51
Beetje overbodig om met een filmpje te bevestigen wat ik al schrijf. Disapprove
< style="height: 80px; width: 444px; border-top-color: rgba7, 0, 0, 0; border-left-color: rgba7, 0, 0, 0; border-right-color: rgba7, 0, 0, 0; border-bottom-color: rgba7, 0, 0, 0; border-top-width: 1px; border-left-width: 1px; border-right-width: 1px; border-bottom-width: 1px; border-top-style: solid; border-left-style: solid; border-right-style: solid; border-bottom-style: solid; padding-top: 2px; padding-right: 2px; padding-bottom: 2px; padding-left: 2px">< value="af">Afrikaans< value="sq">Albanian< value="ar">Arabic< value="hy">Armenian< value="az">Azerbaijani< value="eu">Basque< value="be">Belarusian< value="bg">Bulgarian< value="ca">Catalan< value="zh-CN">Chinese (Simplified)< value="zh-TW">Chinese (Traditional)< value="hr">Croatian< value="cs">Czech< value="da">Danish< value="auto" ed="ed">Detect language< value="nl">Dutch< value="en">English< value="et">Estonian< value="tl">Filipino< value="fi">Finnish< value="fr">French< value="gl">Galician< value="ka">Georgian< value="de">German< value="el">Greek< value="ht">Haitian Creole< value="iw">Hebrew< value="hi">Hindi< value="hu">Hungarian< value="is">Icelandic< value="id">Indonesian< value="ga">Irish< value="it">Italian< value="ja">Japanese< value="ko">Korean< value="la">Latin< value="lv">Latvian< value="lt">Lithuanian< value="mk">Macedonian< value="ms">Malay< value="mt">Maltese< value="no">Norwegian< value="fa">Persian< value="pl">Polish< value="pt">Portuguese< value="ro">Romanian< value="ru">Russian< value="sr">Serbian< value="sk">Slovak< value="sl">Slovenian< value="es">Spanish< value="sw">Swahili< value="sv">Swedish< value="th">Thai< value="tr">Turkish< value="uk">Ukrainian< value="ur">Urdu< value="vi">Vietnamese< value="cy">Welsh< value="yi">Yiddish< value="af">Afrikaans< value="sq">Albanian< value="ar">Arabic< value="hy">Armenian< value="az">Azerbaijani< value="eu">Basque< value="be">Belarusian< value="bg">Bulgarian< value="ca">Catalan< value="zh-CN">Chinese (Simplified)< value="zh-TW">Chinese (Traditional)< value="hr">Croatian< value="cs">Czech< value="da">Danish< value="nl">Dutch< value="en" ed="ed">English< value="et">Estonian< value="tl">Filipino< value="fi">Finnish< value="fr">French< value="gl">Galician< value="ka">Georgian< value="de">German< value="el">Greek< value="ht">Haitian Creole< value="iw">Hebrew< value="hi">Hindi< value="hu">Hungarian< value="is">Icelandic< value="id">Indonesian< value="ga">Irish< value="it">Italian< value="ja">Japanese< value="ko">Korean< value="la">Latin< value="lv">Latvian< value="lt">Lithuanian< value="mk">Macedonian< value="ms">Malay< value="mt">Maltese< value="no">Norwegian< value="fa">Persian< value="pl">Polish< value="pt">Portuguese< value="ro">Romanian< value="ru">Russian< value="sr">Serbian< value="sk">Slovak< value="sl">Slovenian< value="es">Spanish< value="sw">Swahili< value="sv">Swedish< value="th">Thai< value="tr">Turkish< value="uk">Ukrainian< value="ur">Urdu< value="vi">Vietnamese< value="cy">Welsh< value="yi">Yiddish
English (auto-detected) » English

Back to Top
peterho_pqk View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote peterho_pqk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19-September-2012 at 21:04
@Amorax
Hoezo is dat overbodig?
Mijn Doe Maar Youtube kanalen: http://www.youtube.com/user/DeBomValt en http://www.youtube.com/user/MuziekOneindig MuziekOneindig
Back to Top
DeLange View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote DeLange Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24-September-2012 at 13:59
Tsja, wat betreft of BEEF! nederlandstalig zingt of een link heeft met DOE MAAR ....
Er is mi. in ieder geval een een muzikale link: Flinke reggae, funky en een rockende gitaar à Jan Hendriks. Die je weer niet met de hedendaagse rappers en nederlandstalige tijdgenoten kunt leggen.
Ik kan mij voorstellen dat DOE MAAR liefhebbers de muziek van BEEF ook kunnen waarderen.  
En ook een geografische link: Amsterdam (Ernst Jansz/ Pieter Both) en de andere leden uit Brabant, toch?

Maargoed, het was maar een idee.
aut bibat aut abeat
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.