Home
Forum Home Forum Home > Doe Maar > Algemeen
  New Posts New Posts
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Hoi!

Post Reply Post Reply
Author
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Molletje Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Hoi!
    Posted: 19-April-2006 at 23:10

Hoi!

Goh doemaar...... Wat een bandje!! Het zijn mijn puberjaren. Smoorverliefd op Henny, trillend naar een concert, spijbelen van school bij nieuwe singles, mijn eerste echt verdriet toen doemaar stopte. Ik dacht toen daar nooooooit meer over heen te komen! Grappig nu na al die jaren kijk ik met een lach terug. Vind ik henny nog steeds een "lekker ding" op foto's van toen maar besef ook dat hij maar 10 jaar jonger is dan mijn ouders. En dus een oude man (sorry). Ja Doemaar was wat, ik liep rond met zweetbandjes, kort haar (met lange henny staart) buttons, alle schoolspullen kwamen van V&D want die hadden een hele doemaar lijn (kaftpapier, schriften, agenda, pennen en wat al niet meer) Elpees en singles die na een maand al grijs gedraaid waren en dan dus nog maar eens gekocht werden. Mijn ouders waren zonder mijn doemaar hobby nu vast en zeker rijk geweest! Ohja en dan de uren die ik met mijn cassetterecordertje bij de radio zat...! Muisstil zitten als je de record knop had ingedrukt anders kreeg je 'bij'geluiden. (met losse radio en losse cassettedek) ik moet de bandjes nog ergens hebben.

Leuk forum! Ik ben vanavond even terug de tijd in gegaan, het was weer even 1982....

Back to Top
laurits View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote laurits Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20-April-2006 at 19:53
Hoi molletje, leuk om te lezen dat je de Doe Maar periode bewust heb meegemaakt. In een ander topic vertellen nog meer mensen hierover ( topic Fan geworden door..)  staat in het forum algemeen, is wel leuk om even te lezen. Nou welkom op dit forum en veel 'flashback' plezier.
maar weet je lieve schat, wat het geval is. Ik zoek iets meer ik weet alleen niet waar
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.