Limmen Tapes |
Post Reply | Page 123 7> |
Author | ||
DoeMaarDeBand
Top Poster Joined: 24-Augustus-2007 Location: Netherlands Points: 166 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 21-Augustus-2012 at 22:31 |
|
Zo , gezien het feit dat het Topic Nieuwe single echt alle
kanten op gaat misschien leuk om te schrijven over de te komen Limmen Tapes. En dan alleen dat |
||
Onofficiële Doe Maar fansite!
www.doemaardeband.nl |
||
Lennon
Top Poster Joined: 09-Oktober-2007 Location: Netherlands Points: 543 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Goed idee:)
Begrijp ik nou goed dat een cd alleen nieuwe versies van Doe Maar alleen bevat? Zoals ze echt horen te klinken wordt er gezegd, maar is dat niet zo met de originelen? Wel benieuwd wie Nedewiet dan "zingt" Dit deel van de disc maakt het toch boeiend denk ik. Al zit ie ook in de doos, en hoef ik m dus niet los te kopen. |
||
Doe maar net alsof
|
||
DoeMaarDeBand
Post Options
Thanks(0)
|
|
Kunnen de personen die rappers niet leuk vinden en dat zijn
er gelukkig niet veel op dit forum alleen de doos kopen |
||
www.doemaardeband.nl |
||
Roxia
Top Poster Joined: 30-Juni-2005 Location: Netherlands Points: 462 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Dus de limmen tapes die in de doos komt te zitten, is 1 cd ipv 2, en alleen de nummers die doe maar zelf opnieuw heeft opgenomen?
Dan vind ik het toch jammer dat niet de complete uitgave in de doos zit, dan had je het mooi allemaal in 1x compleet gehad, wil je nu de andere disc ook hebben, dien je nog weer een extra cd te kopen, maar goed we hebben al tig verzamelaars, dus deze kan er ook nog wel bij |
||
Lennon
Top Poster Joined: 09-Oktober-2007 Location: Netherlands Points: 543 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Gewoon even geduld hebben, en voor je het weet ligt ie, net als met Klaar, voor €0.99 bij de Action ;) Wat ik een interessante vraag vind: Komt dit album ook op vinyl uit? Edited by Lennon - 22-Augustus-2012 at 13:21 |
||
Doe maar net alsof
|
||
-RaZ-
Top Poster Joined: 10-Maart-2007 Points: 471 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Deze ga ik natuurlijk ook weer toevoegen aan m'n collectie. Ik wil zoveel mogelijk origineel hebben, en dan mag deze ook niet ontbreken natuurlijk.
En dan merk ik wel als ik hem heb of het in m'n straatje ligt. Maar hij mag zeker niet ontbreken in de Doe Maar kast. :P |
||
DoeMaarDeBand
Post Options
Thanks(0)
|
|
nee komt niet op Vinyl uit volgens TopNotch |
||
www.doemaardeband.nl |
||
Antigoon
Top Poster Joined: 23-Mei-2008 Location: Netherlands Points: 296 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ach wie heeft er nog een pick-up tegenwoordig... Dus als het alleen op CD uit komt... Wacht, waar is mijn CD speler ook weer gebleven? Oeps... ;-)
|
||
Roxia
Top Poster Joined: 30-Juni-2005 Location: Netherlands Points: 462 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ik heb er nog wel 1 hoor, evenals een pick-up (usb variant) en een casette deck, en een ouderwetse dvd speler. hahaha |
||
richard38
Top Poster Joined: 20-April-2008 Location: Netherlands Points: 208 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ik heb er zelfs 2 Pick-Ups staan en zonder USB aansluiting. Ook nog een Cassette Deck en ouderwetse VHS staan hier aangesloten op me PC zodat ik alles kan digitaliseren. Edited by richard38 - 22-Augustus-2012 at 20:29 |
||
"Een groep waarvan de gitarist Hendriks heet, kan toch niet slecht zijn"
|
||
Post Reply | Page 123 7> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |