Home
Forum Home Forum Home > Doe Maar > Algemeen
  New Posts New Posts
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Fans gezocht Gelderland

Post Reply Post Reply
Author
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote DoeMaarDeBand Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Fans gezocht Gelderland
    Posted: 04-Oktober-2012 at 20:35
Wederom oproep van TV gelderland:

in onze wekelijkse uitzending van talkshow Hallo!? van Omroep Gelderland willen we graag aandacht besteden aan de concerten van Doe Maar.
Daarvoor zijn we op zoek naar fans van Doe Maar die uit Gelderland komen.

In totaal willen we ongeveer drie Doe Maar fans in onze uitzending. Maar ik ben op zoek naar de origineelste verhalen en die willen we dan uitnodigen.
Vandaar ook dat ik meerdere mensen spreek! Dus als u een oproep op het forum wil plaatsen, dan graag! Geïnteresseerden kunnen dan het beste mailen naar hallo@gld.nl en dan kunnen wij wel contact met hen opnemen.

Voor diegene die het leuk vinden
Onofficiële Doe Maar fansite!

www.doemaardeband.nl
Back to Top
Lennon View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Lennon Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04-Oktober-2012 at 22:10
Nu de andere 10 lokale zenders nog en elke provincie heeft een item ;-)
Doe maar net alsof
Back to Top
Hampshire View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Hampshire Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14-Oktober-2012 at 22:22
Heeft iemand toevallig nog ergens een link gezien naar een van de items op de lokale zenders? Ik ben best nieuwsgierig :)
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.