Home
Forum Home Forum Home > Doe Maar > Algemeen
  New Posts New Posts
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Glad IJs: ook 'nieuwe' nummers?

Post Reply Post Reply Page  12>
Author
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote MD38 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Glad IJs: ook 'nieuwe' nummers?
    Posted: 22-Oktober-2012 at 16:10
Hallo mede-fans,

Ik ben erg benieuwd of de Glas IJs toer ook 'nieuwe' Doe Maar nummers bevat van het album Klaar. Kan iemand van jullie daar iets over zeggen? Wellicht al iets opgevangen in de wandelgangen? Ik zou het persoonlijk wel gaaf vinden als er een paar Klaar-nummers bij zouden zitten. Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

Groeten, Marcel
Nog altijd DOE MAAR!!!
Back to Top
Ane Sybesma View Drop Down
Admin Group
Admin Group

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ane Sybesma Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-Oktober-2012 at 16:18
Zou ik ook wel leuk vinden.

Of (nog beter wat mij betreft): echt nieuw werk!

Anders wordt het toch een iets te hoog "Heintje Davids" gehalte als je het mij vraagt.
Back to Top
Amorax View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Amorax Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-Oktober-2012 at 17:59

Wat ik er van begrepen heb is dat de try-outs in de kleinere zalen ze prima bevallen is. Omdat ook niet iedereen naan SIR kon hebben ze besloten om nog wat concerten verspreid over het land te geven. Dit zullen in mijn ogen dus concerten zijn vergelijkbaar met die van de concerten van vóór SIR. SIR was dus niet het eind van de concerttoer maar zit zo'n beetje halverwege.

< style="height: 80px; width: 444px; border-top-color: rgba7, 0, 0, 0; border-left-color: rgba7, 0, 0, 0; border-right-color: rgba7, 0, 0, 0; border-bottom-color: rgba7, 0, 0, 0; border-top-width: 1px; border-left-width: 1px; border-right-width: 1px; border-bottom-width: 1px; border-top-style: solid; border-left-style: solid; border-right-style: solid; border-bottom-style: solid; padding-top: 2px; padding-right: 2px; padding-bottom: 2px; padding-left: 2px">< value="af">Afrikaans< value="sq">Albanian< value="ar">Arabic< value="hy">Armenian< value="az">Azerbaijani< value="eu">Basque< value="be">Belarusian< value="bg">Bulgarian< value="ca">Catalan< value="zh-CN">Chinese (Simplified)< value="zh-TW">Chinese (Traditional)< value="hr">Croatian< value="cs">Czech< value="da">Danish< value="auto" ed="ed">Detect language< value="nl">Dutch< value="en">English< value="et">Estonian< value="tl">Filipino< value="fi">Finnish< value="fr">French< value="gl">Galician< value="ka">Georgian< value="de">German< value="el">Greek< value="ht">Haitian Creole< value="iw">Hebrew< value="hi">Hindi< value="hu">Hungarian< value="is">Icelandic< value="id">Indonesian< value="ga">Irish< value="it">Italian< value="ja">Japanese< value="ko">Korean< value="la">Latin< value="lv">Latvian< value="lt">Lithuanian< value="mk">Macedonian< value="ms">Malay< value="mt">Maltese< value="no">Norwegian< value="fa">Persian< value="pl">Polish< value="pt">Portuguese< value="ro">Romanian< value="ru">Russian< value="sr">Serbian< value="sk">Slovak< value="sl">Slovenian< value="es">Spanish< value="sw">Swahili< value="sv">Swedish< value="th">Thai< value="tr">Turkish< value="uk">Ukrainian< value="ur">Urdu< value="vi">Vietnamese< value="cy">Welsh< value="yi">Yiddish< value="af">Afrikaans< value="sq">Albanian< value="ar">Arabic< value="hy">Armenian< value="az">Azerbaijani< value="eu">Basque< value="be">Belarusian< value="bg">Bulgarian< value="ca">Catalan< value="zh-CN">Chinese (Simplified)< value="zh-TW">Chinese (Traditional)< value="hr">Croatian< value="cs">Czech< value="da">Danish< value="nl">Dutch< value="en" ed="ed">English< value="et">Estonian< value="tl">Filipino< value="fi">Finnish< value="fr">French< value="gl">Galician< value="ka">Georgian< value="de">German< value="el">Greek< value="ht">Haitian Creole< value="iw">Hebrew< value="hi">Hindi< value="hu">Hungarian< value="is">Icelandic< value="id">Indonesian< value="ga">Irish< value="it">Italian< value="ja">Japanese< value="ko">Korean< value="la">Latin< value="lv">Latvian< value="lt">Lithuanian< value="mk">Macedonian< value="ms">Malay< value="mt">Maltese< value="no">Norwegian< value="fa">Persian< value="pl">Polish< value="pt">Portuguese< value="ro">Romanian< value="ru">Russian< value="sr">Serbian< value="sk">Slovak< value="sl">Slovenian< value="es">Spanish< value="sw">Swahili< value="sv">Swedish< value="th">Thai< value="tr">Turkish< value="uk">Ukrainian< value="ur">Urdu< value="vi">Vietnamese< value="cy">Welsh< value="yi">Yiddish
English (auto-detected) » English

Back to Top
Hulk View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Hulk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-Oktober-2012 at 18:02
Nummers van Klaar.... helemaal goed!

Helemaal nieuw werk..... uistekend!

Maar ook nummers die ze (zeker sinds 2000 zeg maar) weinig live hebben gespeeld juich ik toe. Macho, Wat Ze Doet, Als De Morgen Komt, Bang, Mis.... enz.
Back to Top
peterho_pqk View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote peterho_pqk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-Oktober-2012 at 18:26
Originally posted by Hulk Hulk wrote:

Nummers van Klaar.... helemaal goed!

Helemaal nieuw werk..... uistekend!

Maar ook nummers die ze (zeker sinds 2000 zeg maar) weinig live hebben gespeeld juich ik toe. Macho, Wat Ze Doet, Als De Morgen Komt, Bang, Mis.... enz.

Ik heb deze nummers nooit live gehoord' maar dat lijkt me ook leuk.

En waar blijft dat Doe Maar nummer van de Doe Maar Mee actie?
Was dat ooit live gespeeld?
Mijn Doe Maar Youtube kanalen: http://www.youtube.com/user/DeBomValt en http://www.youtube.com/user/MuziekOneindig MuziekOneindig
Back to Top
Lennon View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Lennon Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-Oktober-2012 at 18:56
Ik vermoed ook dat het in de grote lijn van de try outs zal liggen.

Dat is toch wat het "publiek" wil horen.

Van mij mag dansen met Alice, 1 nacht alleen, Zoek het zelf maar uit etc etc ook wel vervangen worden voor wat obscuurder werk.. maar dat is wishfull thinking.

Tijdens de try outs was ik al blij dat Doe Maar net alsof de opener niet was. Tijdens SIR was dat al weer terug gedraaid. Vrij vast patroon in de setlist...
Doe maar net alsof
Back to Top
Pim View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Pim Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-Oktober-2012 at 20:23
Ik vond het erg jammer dat ze niks speelden van Klaar. Nummers als Watje, Bij Elkaar, Klaar, Alles Doet Het Nog hadden er prima bij gepast. Daarnaast jammer dat Henny schijnbaar niet meer Je Loopt Je Lul Achterna wil zingen... En Macho natuurlijk, dat blijft toch wel een van mijn favorieten :D
Back to Top
richard38 View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote richard38 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-Oktober-2012 at 20:31
Ik kan me nog herinneren dat ze toen bij Stenders zeiden dat ze het hele ouvre uit de jaren 80 zouden gaan doe bij SIR. Ik ben er niet geweest omdat die rappers ook gingen optreden en dat hoeft niet van mij, als ik naar een concert van Doe Maar ga verwacht ik de muziek van Doe Maar en geen rappers op het podium. En de kaartjes vondt ik ook wel aan de dure kant, ik ga geen 65 euro betalen voor een paar rappers, had het nu alleen Doe Maar geweest dan had ik het er wel mischien voor over gehad. Maar goed zo heeft iedereen zijn eigen smaak en style van muziek maar rap is niets voor mij. De nieuwe CD van Doe Maar met hun eigen nummers (zonder rappers) vindt ik wel super.

Edited by richard38 - 22-Oktober-2012 at 20:33
"Een groep waarvan de gitarist Hendriks heet, kan toch niet slecht zijn"
Back to Top
peterho_pqk View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote peterho_pqk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-Oktober-2012 at 20:37
Originally posted by richard38 richard38 wrote:

Ik kan me nog herinneren dat ze toen bij Stenders zeiden dat ze het hele ouvre uit de jaren 80 zouden gaan doe bij SIR. Ik ben er niet geweest omdat die rappers ook gingen optreden en dat hoeft niet van mij, als ik naar een concert van Doe Maar ga verwacht ik de muziek van Doe Maar en geen rappers op het podium. En de kaartjes vondt ik ook wel aan de dure kant, ik ga geen 65 euro betalen voor een paar rappers, had het nu alleen Doe Maar geweest dan had ik het er wel mischien voor over gehad. Maar goed zo heeft iedereen zijn eigen smaak en style van muziek maar rap is niets voor mij. De nieuwe CD van Doe Maar met hun eigen nummers (zonder rappers) vindt ik wel super.

Volgens mij heb je al 10x verteld dat je niets met rappers hebt in de andere topics.
Er was maar 1 rapper tijdens SIR en dat was Gers Pardoel, die twee liedjes deed. Hoewel zijn muziek ook niet mijn smaak is, vond ik toch dat hij het goed heeft gedaan.
Mijn Doe Maar Youtube kanalen: http://www.youtube.com/user/DeBomValt en http://www.youtube.com/user/MuziekOneindig MuziekOneindig
Back to Top
Antigoon View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Antigoon Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-Oktober-2012 at 20:56
Gers Pardoel was voor mij een prima momentje om even een drankje te halen anders, waarom iedereen zo enthousiast werd in die galmbak is mij nog steeds een raadsel...  MAAR...   Omdat het een succes was snap ik het ook wel weer een beetje...

Waarom "op een dag..." niet aan de doos toe gevoegd is of gespeeld is blijft voor mij ook een raadsel overigens...  Keijgoe nummer namelijk...
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.