SIR op DVD en CD |
Post Reply | Page 123 8> |
Author | |
richard38
Top Poster Joined: 20-April-2008 Location: Netherlands Points: 208 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 22-Oktober-2012 at 20:14 |
Op bol.com staat vermeld dat de SIR concerten die Doe Maar de afgelopen dagen gegeven hebben op 30 oktober op DVD en CD zullen verschijnen. Ze zijn nu alvast te reserveren via bol.com.
|
|
"Een groep waarvan de gitarist Hendriks heet, kan toch niet slecht zijn"
|
|
-RaZ-
Top Poster Joined: 10-Maart-2007 Points: 471 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat is november, niet oktober. Zou oktober eigenlijk wel erg vroeg vinden gezien 20 okt de laatste van SIR was. Maar hij komt ook op BluRay trouwens, al loopt er over deze releases al een topic (wel in algemeen overigens): Klik Edited by -RaZ- - 22-Oktober-2012 at 20:19 |
|
richard38
Top Poster Joined: 20-April-2008 Location: Netherlands Points: 208 |
Post Options
Thanks(0)
|
RaZ, je heb gelijk ik heb de mand verkeerd geschreven. Voor ik dit poste heb ik nog gekeken maar ik kon hier geen post over vinden op het forum, mischien dat ik erover heen gekeken heb. Mijn ogen zijn ook niet meer wat het geweest zijn en ik heb momenteel geen leesbril, gelukkig kan ik de toetsenbord nog lezen zonder bril.
Edited by richard38 - 22-Oktober-2012 at 20:25 |
|
"Een groep waarvan de gitarist Hendriks heet, kan toch niet slecht zijn"
|
|
Hampshire
Top Poster Joined: 16-Juli-2008 Location: Netherlands Points: 155 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het is al eerder geschreven ergens op het forum maar voor wie het bij bol wil gaan bestellen kan gebruik maken van de kortingscode DOEMAAR-SIR (scheelt toch weer 3 euro :) ) Overigens zijn de opnamen voor deze DVD volgens mij op woensdag de 17e gemaakt. (Ik ben zelf op za 13, woe 17 en za 20 okt. naar SIR geweest maar heb alleen op de 17e camera's in het publiek en een grote camera kraan boven het publiek gezien. Over de 19e kan ik niets zeggen.... misschien dat iemand anders dat weet?
Edited by Hampshire - 03-November-2012 at 21:26 |
|
Lennon
Top Poster Joined: 09-Oktober-2007 Location: Netherlands Points: 543 |
Post Options
Thanks(0)
|
Neem aan dat je de 17e bedoeld?
|
|
Doe maar net alsof
|
|
Hulk
Senior Member Joined: 05-Maart-2003 Location: Netherlands Points: 69 |
Post Options
Thanks(0)
|
Opnames voor de DVD zijn gemaakt op woensdag en vrijdag.
|
|
callie
Top Poster Joined: 18-Augustus-2003 Location: Netherlands Points: 488 |
Post Options
Thanks(0)
|
lees nu van de kortingscode, net te laat....;-)
|
|
Callie
www.facebook.com/henny.vrientenfansite www.twitter.com/hennyvrienten www.myspace.com/hennyvrienten www.henny-vrienten.hyves.nl |
|
-RaZ-
Top Poster Joined: 10-Maart-2007 Points: 471 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nog lang niet te laat hoor.
Stap 1: Annuleer je huidige bestelling Stap 2: Plaats nieuwe bestelling met kortingscode |
|
Roxia
Top Poster Joined: 30-Juni-2005 Location: Netherlands Points: 462 |
Post Options
Thanks(0)
|
http://www.freerecordshop.nl/film/symphonica-in-rosso-2012-3cd-1dvd-dvd-0602537176922?utm_source=vergelijknl&utm_medium=cpc&utm_content=0602537176922&utm_campaign=Film
Verbazingwekkend hij is bij free record 17,99 |
|
Ane Sybesma
Admin Group Joined: 01-Maart-2003 Location: Netherlands Points: 362 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vreemd inderdaad.. Mooi voor wie nog niet besteld heeft en nog wel wil. Al heeft FR bij mij sinds het uitkomen van de remaster van 4Us afgedaan. Ik kreeg doodleuk de CD versie en niet de nieuwe geremasterde versie. Uiteraard gemaild maar eerst een reactie dat ze me niet begrepen en na terug mailen met de twee verschillende productnummers nooit meer wat gehoord. Sindsdien voor mij geen FR meer ...
|
|
Post Reply | Page 123 8> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |