Home
Forum Home Forum Home > Doe Maar > Symphonica in Rosso
  New Posts New Posts
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

SIR op DVD en CD

Post Reply Post Reply Page  123 8>
Author
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote richard38 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: SIR op DVD en CD
    Posted: 22-Oktober-2012 at 20:14
Op bol.com staat vermeld dat de SIR concerten die Doe Maar de afgelopen dagen gegeven hebben op 30 oktober op DVD en CD zullen verschijnen. Ze zijn nu alvast te reserveren via bol.com.

"Een groep waarvan de gitarist Hendriks heet, kan toch niet slecht zijn"
Back to Top
-RaZ- View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote -RaZ- Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-Oktober-2012 at 20:17
Nog niet verschenen - reserveer een exemplaar Beschikbaar op 30.11.2012

Dat is november, niet oktober. Zou oktober eigenlijk wel erg vroeg vinden gezien 20 okt de laatste van SIR was.

Maar hij komt ook op BluRay trouwens, al loopt er over deze releases al een topic (wel in algemeen overigens): Klik

Edited by -RaZ- - 22-Oktober-2012 at 20:19
Back to Top
richard38 View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote richard38 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-Oktober-2012 at 20:23
RaZ, je heb gelijk ik heb de mand verkeerd geschreven. Voor ik dit poste heb ik nog gekeken maar ik kon hier geen post over vinden op het forum, mischien dat ik erover heen gekeken heb. Mijn ogen zijn ook niet meer wat het geweest zijn en ik heb momenteel geen leesbril, gelukkig kan ik de toetsenbord nog lezen zonder bril.

Edited by richard38 - 22-Oktober-2012 at 20:25
"Een groep waarvan de gitarist Hendriks heet, kan toch niet slecht zijn"
Back to Top
Hampshire View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Hampshire Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-Oktober-2012 at 21:21
Originally posted by richard38 richard38 wrote:

Op bol.com staat vermeld dat de SIR concerten die Doe Maar de afgelopen dagen gegeven hebben op 30 oktober op DVD en CD zullen verschijnen. Ze zijn nu alvast te reserveren via bol.com.

Het is al eerder geschreven ergens op het forum maar voor wie het bij bol wil gaan bestellen kan gebruik maken van de kortingscode DOEMAAR-SIR (scheelt toch weer 3 euro :) )
Overigens zijn de opnamen voor deze DVD volgens mij op woensdag de 17e gemaakt. (Ik ben zelf op za 13, woe 17 en za 20 okt. naar SIR geweest maar heb alleen op de 17e camera's in het publiek en een grote camera kraan boven het publiek gezien. Over de 19e kan ik niets zeggen.... misschien dat iemand anders dat weet?

Edited by Hampshire - 03-November-2012 at 21:26
Back to Top
Lennon View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Lennon Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-Oktober-2012 at 22:03
Originally posted by Hampshire Hampshire wrote:

[Overigens zijn de opnamen voor deze DVD volgens mij op woensdag de 20e gemaakt.

Neem aan dat je de 17e bedoeld?
Doe maar net alsof
Back to Top
Hulk View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Hulk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23-Oktober-2012 at 07:45
Opnames voor de DVD zijn gemaakt op woensdag en vrijdag.
Back to Top
callie View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote callie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23-Oktober-2012 at 20:38
lees nu van de kortingscode, net te laat....;-)
Callie

www.facebook.com/henny.vrientenfansite

www.twitter.com/hennyvrienten
www.myspace.com/hennyvrienten
www.henny-vrienten.hyves.nl

Back to Top
-RaZ- View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote -RaZ- Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23-Oktober-2012 at 21:14
Nog lang niet te laat hoor.

Stap 1: Annuleer je huidige bestelling
Stap 2: Plaats nieuwe bestelling met kortingscode

Back to Top
Roxia View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Roxia Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24-Oktober-2012 at 14:01
Back to Top
Ane Sybesma View Drop Down
Admin Group
Admin Group

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ane Sybesma Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24-Oktober-2012 at 14:27
Originally posted by Roxia Roxia wrote:

Verbazingwekkend hij is bij free record 17,99
Vreemd inderdaad..

Mooi voor wie nog niet besteld heeft en nog wel wil.

Al heeft FR bij mij sinds het uitkomen van de remaster van 4Us afgedaan. Ik kreeg doodleuk de CD versie en niet de nieuwe geremasterde versie.  Uiteraard gemaild maar eerst een reactie dat ze me niet begrepen en na terug mailen met de twee verschillende productnummers nooit meer wat gehoord. Sindsdien voor mij geen FR meer ...
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 8>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.