kaartjes 12/2 HMH |
Post Reply |
Author | |
blaauw
Newbie Joined: 11-Januari-2013 Location: Roosendaal Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 11-Januari-2013 at 13:31 |
Beste Doe Maar fans,
Door omstandigheden is het voor ons niet mogelijk om 12/2 af te reizen voor een ongetwijfeld fantastisch concert in de HMH. Graag wil ik mijn kaartjes (2 stuks) gunnen aan (de) echte fan(s) die net zo van de show zullen genieten zoals ik dat ook had gewild. De prijs ...... In ruil voor een aantal sfeerfoto's van het concert zijn ze voor jou!!! Heb je interesse, stuur me dan een PM. Bij meerdere gegadigde zal ik ze gunnen aan die fans die het meest acties zijn hier op het forum (dwz het meest frequent posten). Paul de Blaauw |
|
Lennon
Top Poster Joined: 09-Oktober-2007 Location: Netherlands Points: 543 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat jammer dat je niet kan en wat een mooie geste maak je hier.
Ik ga zelf ook dus ding niet mee.. |
|
Doe maar net alsof
|
|
Rick schellinge
Newbie Joined: 09-Maart-2006 Points: 11 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi,
Zijn de kaartjes nog beschikbaar? Hoor het graag. Geluk! Rick |
|
Ziva
Newbie Joined: 18-Januari-2013 Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ow gaaf! door ziekte kon ik afgelopen woensdag niet in Utr maar de HMH zou geweldig zijn!
Ik wil graag meedingen naar de kaartjes. mvg Ziva |
|
Ik weet veel maar niet alles..
|
|
Angeline
Top Poster Joined: 17-November-2011 Location: Netherlands Points: 104 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als er nog forumleden zijn die graag naar Doe Maar willen in de Heineken Music Hal op 12 februari, dan heb ik nog 2 kaartjes. De kaartjes zijn 49 euro per stuk. Als je interesse hebt wil je mij dan een PM sturen.
Edited by Angeline - 20-Januari-2013 at 22:43 |
|
-RaZ-
Top Poster Joined: 10-Maart-2007 Points: 471 |
Post Options
Thanks(0)
|
En met dank aan Angeline, ga ik ook naar de HMH!!!!!!
*dansje doet* Thanx!!!!!!!!! |
|
-RaZ-
Top Poster Joined: 10-Maart-2007 Points: 471 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nog 2 nachtjes, en dan ga ik weer lekker los.. En daarbij tevens een uitdaging...
Ik heb 2 kaarten overgenomen, maar niemand kunnen vinden die mee kan. En daardoor zit ik met 1 kaart in m'n mik. Ik heb er zelf 5 tientjes voor betaalt, en voor dat geld kan de kaart ook worden overgenomen. Verzenden vind ik zelf geen optie, en de kans dat ie te laat aankomt is wel reeel aanwezig. Kaart kan bij mij in Nieuwegein worden opgehaald. Intresse? Stuur een PM. |
|
Post Reply | |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |