concert in Eindhoven |
Post Reply |
Author | |
maartje
Newbie Joined: 02-Februari-2013 Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 02-Februari-2013 at 00:38 |
Net met zijn vieren naar een fantastisch optreden geweest; ikzelf mijn man en onze zoon van 9 en dochter van 7 hebben weer 2,5 uur lang alle liedjes mee staan zingen! Geweldig...
Doe maar bedankt voor ene fantastische avond |
|
Thessa
Newbie Joined: 22-Januari-2013 Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja, het was echt weer geweldig...! Wij hebben ook weer enorm genoten!
|
|
callie
Top Poster Joined: 18-Augustus-2003 Location: Netherlands Points: 488 |
Post Options
Thanks(0)
|
In vond het ook erg goed, misschien wel het beste concert at ik van de heren heb gezien. Het geluid was top, in elk geval waar ik stond. ondanks dat het niet uitverkocht was goed druk, goeie sfeer. Het kwartiertje Geitenkwark vond ik uiterst vermakelijk. en ntuurlijk hoor ik graag wat andere nummers, maar helaas gaat de meute voor de bekende werken.
|
|
Callie
www.facebook.com/henny.vrientenfansite www.twitter.com/hennyvrienten www.myspace.com/hennyvrienten www.henny-vrienten.hyves.nl |
|
Pim
Newbie Joined: 15-September-2012 Location: Nijmegen Points: 19 |
Post Options
Thanks(0)
|
Net terug van het ophalen van de hond die bij mijn ouders bleef terwijl wij naar Eindhoven gingen. Ik vond het een erg goede show, ik vond het wel belachelijk druk in de zaal. Van muur tot muur stond het bomvol. Blij dat ze in ieder geval dingen als De Eerste Keer, Hetzelfde Meisje en Je Loopt Je Lul... dit keer wel speelden :)
|
|
callie
Post Options
Thanks(0)
|
het was een stuk drukker dan gisteren ja. Verschil was best groot, terwijl ik het gisteren al druk vond.
Weer een topavondje met veel bekenden en voor mij een aantal nieuwe oude fans waarvan er eentje voor de 1e keer bij was sinds Den Bosch 1984. Henny en Ernst maakten nog even hun opwachting. Blijft toch leuk.
|
|
Callie
www.facebook.com/henny.vrientenfansite www.twitter.com/hennyvrienten www.myspace.com/hennyvrienten www.henny-vrienten.hyves.nl |
|
Angeline
Top Poster Joined: 17-November-2011 Location: Netherlands Points: 104 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben het helemaal met je eens, Callie, dat dit misschien wel het beste concert van de mannen was. Ze waren echt geweldig. En de sfeer was ook heel goed. Zaterdag nog beter dan vrijdag.
De opwachting van Henny en Ernst heb ik, jammer genoeg, niet mee gemaakt. Toen was ik al weg. Maar wel heel leuk dat jij ze nog even hebt gezien. |
|
callie
Post Options
Thanks(0)
|
Puur geluk, ik wilde toch nog een shirt kopen na een hoop twijfelen, anders had ik Henny (of eigenlijk meer de mensen om hem heen, dus daar 'was iets') niet gezien. En nu voelt het bijna zoals in 1984, zou het de Laatste X zijn geweest? Ik mag het toch echt niet hopen...
De recensie in het ED was overigens lovend!
|
|
Callie
|
Post Reply | |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |