torrents |
Post Reply | Page 123 4> |
Author | ||
Roxia
Top Poster Joined: 30-Juni-2005 Location: Netherlands Points: 462 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 18-Februari-2013 at 15:42 |
|
Hallo Mede forum leden,
Op deze website szijn 3 torrents van Doe Maar te downloaden. http://www.dimeadozen.org Roma, Utrecht en Tilburg. Veel luisterplezier. |
||
Antigoon
Top Poster Joined: 23-Mei-2008 Location: Netherlands Points: 296 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Jammer dat je je moet registreren op die site om toegang te krijgen... Als ik iets niet doe als gelovig "kopiemist" is het wel registreren op een "verboten" site, veel te link... (denk spyware, Tim Kuik etc...)
Jammer ;-( |
||
-RaZ-
Top Poster Joined: 10-Maart-2007 Points: 471 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Nee yoh, da's niet jammer, gewoon even geduld hebben ;)
Ik heb ook geen account daar, en volgensmij werkt het met rato-verhoudingen daar. Anyways.. Ik maak wel even een nieuw email-adres aan en registreer ik wel een account. Als ik het dan binnen heb, gooi ik het wel weer ergens neer met de link op het forum. |
||
pygmydanny
Top Poster Joined: 05-April-2004 Location: Belgium Points: 5011 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Die opname die ik gepost heb, zal dan wel daarvandaan zijn, vermits ik die andere 2 concerten ook via dezelfde bron heb gekregen.
|
||
-RaZ-
Post Options
Thanks(0)
|
|
Aha.. Dan hoef ik die niet opnieuw te uploaden. Tivoli komt nu binnen bij mij, en vanavond ben ik niet thuis, dus die is op z'n vroegst morgen op een andere locatie, en dan download ik ook Roma..
Ik zie het dan morgen wel of iemand me voor is geweest om het errgens anders neer te zetten. Hoef ik in iedergeval 013 niet opnieuw te downloaden vanaf daar, want die heb ik dus al. Edit: hmm.. krijg geen verbinding met de tracker.. terwijl de site wel werkt.. Edited by -RaZ- - 18-Februari-2013 at 17:48 |
||
Antigoon
Top Poster Joined: 23-Mei-2008 Location: Netherlands Points: 296 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ja hallo, het is geen wiet ;-) (kidding) |
||
Roxia
Post Options
Thanks(0)
|
|
Jullie hadden er dus al opnames van, zijn er nog meer opnames van de afgelopen tijd beschikbaar? Dan hou ik me aanbevolen.
Ik had al een account op die site dus dat is niet zo'n probleem. Ik had eerst ook dat ik bij Roma geen verbinding kreeg, maar nu ben ik thuis gekomen en is hij helemaal binnen, dus downloaden maar, ik deel nog wel ff door. |
||
-RaZ-
Post Options
Thanks(0)
|
|
:P Inmiddels 2 dagen verder, en communicatie met de tracker is nog niet gelukt. Kortom, ik heb nog geen bitje binnen gekregen. Misschien ligt het aan Ziggo wat ik heb, daar werken meer torrentsites niet vanwege blokkades.. Denk niet dat ik het op korte termijn kan delen, wellicht dat iemand anders dat voor de andere 2 opnames kan doen? |
||
Roxia
Post Options
Thanks(0)
|
|
He Raz,
Ik heb ook ziggo, maar zo'n torrent client werkt met een poort, en die moet je in de router (als je die gebruikt) ook open zetten, anders werkt het niet. Je kunt het bij Utorrent ook testen of het werk, als je de nieuwste versie van utorrent gebruikt. Bij mij heeft hij hem keurig binnen gehaald. Succes. |
||
-RaZ-
Post Options
Thanks(0)
|
|
Het euvel gevonden, m'n torrent-client werd niet ondersteund op die site.
Ik heb Tivoli binnen inmiddels, en ben ik al aan't uploaden. Duurt een goed uur ongeveer. Ondertussen komt Roma ook binnen. Zodra de de uploads klaar zijn, zal ik de links ook hier posten voor de directe downloads.... |
||
Post Reply | Page 123 4> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |