2x video Doe Maar |
Post Reply |
Author | |
richard38
Top Poster Joined: 20-April-2008 Location: Netherlands Points: 208 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 07-Februari-2014 at 13:45 |
Hier is voor de liefhebbers wat video materiaal om te downloaden.
Drupsteen - Doe Maar Special (Compleet) EO Netwerk - Doe Maar (Compleet) |
|
"Een groep waarvan de gitarist Hendriks heet, kan toch niet slecht zijn"
|
|
Antigoon
Top Poster Joined: 23-Mei-2008 Location: Netherlands Points: 296 |
Post Options
Thanks(0)
|
Die drupsteen special zit toch ook gewoon al in "de doos" ? (DVD1, index 20 t/m 26)
|
|
richard38
Post Options
Thanks(0)
|
Die doos heb ik niet in huis en deze Drupsteen komt dus niet van die DVD af, dus voor de mensen die de doos ook niet hebben is dit toch een leuke aanwinst voor de verzameling.
|
|
|
|
Antigoon
Post Options
Thanks(0)
|
Persoonlijk lijkt het mij geen goed idee hier materiaal te delen dat mensen ook gewoon in de winkel kunnen kopen. Geen probleem als er af en toe wat dingen beschikbaar komen die nergens te verkrijgen zijn, maar daar ligt volgens mij wel een grens... Ik zou niet willen dat de beheerder van dit forum in de juridische problemen komt omdat en van de leden de "piraat" aan het uit hangen is... ;-)
Enne, die doos is een echte aanrader Edited by Antigoon - 07-Februari-2014 at 20:53 |
|
richard38
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb in het verleden ook het RTL Dossier/Trillend op mijn benen op dit forum geplaatst en dat zit volgens mij ook in die doos, dus de problemen zullen wel meevallen.
|
|
|
|
Antigoon
Post Options
Thanks(0)
|
Die zitten dan ook niet in de doos... Ik ga nu een beetje kort door de bocht communiceren als je het niet al te erg vindt, maar ik zou zeggen, koop die doos. Absoluut de moeite waard voor je collectie!
Edited by Antigoon - 08-Februari-2014 at 14:33 |
|
richard38
Post Options
Thanks(0)
|
Het kan dan mischien wel een mooie aanwinst wezen die doos, maar financieel gezien gaat dat niet lukken.
|
|
|
|
Post Reply | |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |