Doe Maar spullen |
Post Reply |
Author | |
MD38
Top Poster Joined: 25-Februari-2008 Location: Netherlands Points: 143 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 02-Januari-2015 at 15:07 |
Hallo allemaal. Zoals jullie allemaal ben ik groot liefhebber van de muziek van Doe Maar. Ook de nevenactiviteiten van de bandleden volg ik op de voet. In de loop der jaren (al begonnen in de jaren 80) heb ik inmiddels een grote collectie opgebouwd met allerlei spullen van Doe Maar en aanverwanten. Natuurlijk alle singles, cassettes, lp's, cd's en dvd's, maar ook spullen als buttons, sjaals, schriften, posters, tijdschriften, krantenknipsels, ..., ..., etc. Ik heb veel dubbele spullen. Is er iemand die ook spullen heeft en deze wellicht wil ruilen? Met een beetje geluk kunnen we elkaar blij maken met spullen. Ik hoor het graag. Groeten, Marcel.
|
|
Nog altijd DOE MAAR!!!
|
|
hendrik
Newbie Joined: 05-December-2012 Location: wetteren Points: 18 |
Post Options
Thanks(0)
|
dag heb je soms de lp het beste van niet dubbel je had dat ook van toontje lager en frank boeijen hendrik
|
|
hendrik
|
|
MD38
Top Poster Joined: 25-Februari-2008 Location: Netherlands Points: 143 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi. Nee, die heb ik niet dubbel. Overigens had ik de platen van Toontje Lager en Frank Boeijen niet dubbel; ik denk dat je iemand anders voor hebt.
Groeten, Marcel
|
|
Nog altijd DOE MAAR!!!
|
|
hendrik
Newbie Joined: 05-December-2012 Location: wetteren Points: 18 |
Post Options
Thanks(0)
|
dag marcel ik zoek gewoon de lp doe maar het beste van moeilijk te vinden heb je soms niet jooooost dat is een lp joost belinfante met joost nuissl
|
|
hendrik
|
|
Pimster7
Newbie Joined: 13-Januari-2015 Location: Bergen op Zoom Points: 6 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dag Hendrik,
Ik ben al een tijd op zoek naar de zonnebril die Henny vaak droeg rond de ahoy concerten in 2000. Ook in 2008 zag ik hem deze nog dragen. Deze staat ook afgebeeld op de singel van mijn hart slaapt nooit. Heb jij deze misschien of enig idee wat voor soort/merk het is? Groet, Pim |
|
Post Reply | |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |