2018 tour |
Post Reply | Page 12> |
Author | |
andor
Senior Member Joined: 29-November-2007 Location: Netherlands Points: 73 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 27-Februari-2018 at 12:49 |
leuk, een nieuwe tour ! wel vind ik de prijzen wat hoog..rond de 50 per kaart.
|
|
Ane Sybesma
Admin Group Joined: 01-Maart-2003 Location: Netherlands Points: 362 |
Post Options
Thanks(0)
|
JUBILEUMTOURNEE 2018Dit jaar bestaat Doe Maar 40 jaar. Om dat te vieren gaat de band onder de titel ‘Er verandert NIX’ op een uitgebreide clubtour. De tournee start op 3 oktober in Hedon Zwolle en doet vervolgens Haarlem, Brussel, Nijmegen, Tilburg, Groningen, Utrecht, Antwerpen, Eindhoven, Kerkrade, Den Haag en Enschede aan. De tour wordt op 30 november afgesloten in Carré in Amsterdam. De kaartverkoop voor deze concerten start op vrijdag 2 maart om 10.00 uur. “We begonnen samen in clubjes en het is een onwaarschijnlijk voorrecht om diezelfde clubs 40 jaar later weer aan te doen.”, aldus Henny Vrienten. Doe Maar ontketende begin jaren tachtig een ware rage in Nederland die vergelijkbaar was met die van The Beatles in hun hoogtijdagen. De band scoorde vele grote hits als Doris Day, Is Dit Alles, De bom, 1 Nacht Alleen en Pa. Ernst Jansz: “Toen wij ooit in Neerkant vol enthousiasme een Nederlandstalig bandje begonnen, hadden wij geen idee van het ongelofelijke avontuur dat ons te wachten stond. En als we nu, 40 jaar en een leven later, een liedje als De bom zingen, lijkt het of het waar is: niets verandert echt.” |
|
Lennon
Top Poster Joined: 09-Oktober-2007 Location: Netherlands Points: 543 |
Post Options
Thanks(0)
|
Leuk, mooie zalen!
Ik ben er zeker weer bij... |
|
Doe maar net alsof
|
|
Ane Sybesma
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb even gekeken voor zwolle maar daarvoor was binnen 2 minuten al geen kaart meer te krijgen.
Nou ja, dan maar een keertje niet. |
|
Lennon
Post Options
Thanks(0)
|
Er zijn een aantal extra shows inmiddels toegevoegd.
Ik ga 4-11 naar Utrecht. De extra show is 5-11/ Twijfel nog of ik die ga pakken.
|
|
Doe maar net alsof
|
|
Ane Sybesma
Post Options
Thanks(0)
|
Wij gaan sinds Ahoy met hetzelfde groepje. We wilden naar Zwolle, dat zat er niet in. Ergens anders doen we niet (meer), vaak genoeg gezien...
|
|
Lennon
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb inmiddels besloten de 5e ook te doen. Ik kan het niet genoeg zien, en dit is lekker dichtbij.
|
|
Doe maar net alsof
|
|
Ane Sybesma
Post Options
Thanks(0)
|
Veel plezier toegewenst!
|
|
callie
Top Poster Joined: 18-Augustus-2003 Location: Netherlands Points: 488 |
Post Options
Thanks(0)
|
Lennon, fijn je post te zien! Heb je social media gedag gezegd...? Mis je album reviews! Ik ga overigens in 040. Gastenlijst 😉👍
|
|
Callie
www.facebook.com/henny.vrientenfansite www.twitter.com/hennyvrienten www.myspace.com/hennyvrienten www.henny-vrienten.hyves.nl |
|
Lennon
Post Options
Thanks(0)
|
Nice... Wel op twitter ja.. maar instagram net weer geavtiveerd... zelfde account andere naam. Letsgocrazylp
|
|
Doe maar net alsof
|
|
Post Reply | Page 12> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |