Iets uit de oude doos |
Post Reply |
Author | |
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 12-Augustus-2006 at 16:25 |
Hallo mede fans.... Zoals zo vele van jullie ben ik een fan van het eerste uur. concerten bezoeken in de buurt (destijds vooral in Loosbroek), plaatjes kopen, en al die buttons..... ik kan me nog goed voor de geest halen dat we op school altijd ruzie hadden wie de mooiste buttons had..... Dit terzijde.... Ik ben al een hele tijd op zoek naar geluidsmateriaal van concerten. Natuurlijk heb ik de cd van het afscheidsconcert, maar ik kan me herinneren dat er twee concerten waren. een in de middag en een in de avond. Destijds opgenomen op de tv van de KRO op video, en mn zusje bijna vermoord toen ze er iets anders overheen gespoeld had..... Alles weg. Het enige wat ik nog heb is n mp3 bestand van "als je wint" met Herman Brood. Wie kan me helpen aan live materiaal?? ik weet bijvoorbeeld ook dat er iets moet zijn van een concert dat eens in schijndel gegeven is, en natuurlijk pinkpop...... Alles is welkom!
Groeten
Maarten |
|
Post Reply | |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |