Prachtig nieuw nummer van Ernst Jansz |
Post Reply |
Author | |
Michel
Groupie Joined: 31-Augustus-2006 Location: Netherlands Points: 21 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 31-Augustus-2006 at 00:04 |
Ik heb zo juist de nieuwe video clip geluisterd van Ernst Jansz single Molenbeekstraat. Prachtige nummer, kippevel krijg ik er van. Ook zie je oud gediende zoals Joost Belifante en Jan Hendriks (ex Doe Maar leden). Zie de link : http://www.ernstjansz.com/nieuw.htm
Groetjes
Michel
|
|
Ane Sybesma
Admin Group Joined: 01-Maart-2003 Location: Netherlands Points: 362 |
Post Options
Thanks(0)
|
Klinkt zeker erg goed! Dank voor de tip... nog even en dan is de CD uit dus dan wordt het weer echt genieten...!! ----------------------------------------- De CD Molenbeekstraat is een uitgave van V2 records en ligt vanaf 4 september 2006 in de winkels. |
|
Ane Sybesma
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb de CD vandaag binnengekregen.. Klinkt veelbelovend (al heb ik nog niet alles beluisterd...) Als je van de Overkant houdt en nummers zoals Bij Elkaar is dit zeer zeker een aanrader! Wel jammer dat ik de CD niet op mijn PC kan afspelen aangezien ik op die plek het meest naar CD''s luister... Nou ja.. dan maar in de auto..
|
|
McFly
Top Poster Joined: 02-Februari-2004 Points: 106 |
Post Options
Thanks(0)
|
Die van mij heb ik vanmiddag mogen ontvangen.
Is die van jullie ook gesigneerd door Ernst? Die van mij wel! P.s. Ane, je kunt de cd in Windows Media Player rippen en op je pc opslaan als mp3 of wma. Dan kun je ze gewoon afspelen op je pc. Edited by McFly - 05-September-2006 at 22:03 |
|
Molletje
Newbie Joined: 19-April-2006 Points: 9 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een mooie luisterliedjes! Is dat echt Ernst zijn dochter? Ik krijg kippevel van de clip Luna! Weet iemand ook hoe oud zij is? Inmiddels heb ik ook de liedjes op mijn computer gekregen, het was even zoeken maar het kan dus wel. (rechtermuisklik openen met mediaspeler en dan rippen) Ik luister net als Ane het liefst savonds laat via mijn pc naar nieuwe ceedees. Iedereen veel luister plezier! |
|
Ane Sybesma
Post Options
Thanks(0)
|
Hmm ik zal het vanavond eens bekijken... Mijn computer zag helemaal geen CD. Nou ja.. in de auto is de muziek (vooral op de terugweg) prima te pruimen! |
|
Molletje
Post Options
Thanks(0)
|
Ohja die van mij is ook gesigneerd door Ernst! Ik dacht eerst dat dat er gewoon bij hoorde, maar zo te zien is het gewoon met een zwarte watervaste stift gedaan. Euh... waar heb ik dat aan te danken? Doet hij dat met al zijn ceedees? Haha.. wat een klus! Trouwens wel leuk, bedankt Ernst! |
|
Molletje
Post Options
Thanks(0)
|
Ane dat was bij mij ook zo. Als je op je computer naar "start" gaat, dan "deze computer", rechter muisklik op Cd en dan afspelen (dus niet automatisch) dan opent de mediaspeler en kun je hem rippen. Het is even zoeken, maar lukt dus wel! Succes! |
|
Ane Sybesma
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb denk ik niet goed gekeken de vorige keer want hij speelt nu gewoon af op mijn computer... In elk geval dank voor de tips en geniet van deze prachtige CD!! |
|
Post Reply | |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |