afscheidsconcert 1984 op dvd |
Post Reply | Page 12> |
Author | |
andre
Newbie Joined: 03-Maart-2006 Points: 9 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 19-Oktober-2006 at 10:33 |
Hoi,
He misschien is er belangstelling bij jou of bij andere fans voor de dvd ( het afscheidsconcert 1984 ) Deze is op VHS band uitgebracht, maar ik heb hem omgezet op DVD. Dit heeft me veel tijd gekost. Maar met de echte Doe Maar fans ( zoals ik zelf) wil ik hem wel delen. En maak ik een copy van hoes en dvd in een dvd doos. Mocht er belangstelling zijn. Hoor ik het graag. Mijn gegevens: A Kuiper Akuiper23@hetnet.nl Beerta Groningen. Edited by andre - 28-Juli-2007 at 13:02 |
|
Negativ2007
Groupie Joined: 03-Mei-2007 Location: Netherlands Points: 24 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nou zeg het maar, wat gaat dit Negativ kosten?????????? Edited by Ane Sybesma - 02-Juli-2007 at 00:52 |
|
andre
Post Options
Thanks(0)
|
Vind je dit een normale manier om een vraag te stellen.
Als je echt belangstelling hebt, hoor ik het wel mijn email adres staat erbij. en anders akuiper23@hetnet.nl Edited by andre - 30-Juni-2007 at 18:39 |
|
pygmydanny
Top Poster Joined: 05-April-2004 Location: Belgium Points: 5011 |
Post Options
Thanks(0)
|
vind ik ook maar een rare manier van vragen...misschien heeft negativ wel teveel aan de nederwiet gezeten??!!!
|
|
-RaZ-
Top Poster Joined: 10-Maart-2007 Points: 471 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zowel dit concert, als de middag uitvoering, waren een tijdje terug op nieuwsgroepen te vinden, als DVD.
Ik zou alleen even niet weten waar ik het zou kunnen uploaden, het gaat toch wel om 2x 3,7GB aan bestanden. Weet iemand nog webruimte ergens, dan wil ik het wel uploaden ergens. |
|
Negativ2007
Groupie Joined: 03-Mei-2007 Location: Netherlands Points: 24 |
Post Options
Thanks(0)
|
Negativ weet niet wat er met het orginele bericht is gebeurd, maar hier is het nogmaals: Negativ heeft zo 'n raar onderbuikgevoel dat dit weer een heleboel geld gaat kosten, Nou zeg het maar Krullebol, wat gaat dit Negativ Kosten????? En dat vind Negativ een Normale vraag....
|
|
andre
Post Options
Thanks(0)
|
zoals ik al zei er staat een mailadres bij stuur mij een mail en je hoort het, zo duur is hij niet en de dvd is zeker de moeite waard.
Je krijgt hem in bubble envelope met doos en hoes netjes toegestuurd. Ik hoor wel van je ik wel uitsluitend met aanvragen per mail. ak |
|
peterho_pqk
Top Poster Joined: 02-September-2004 Location: Netherlands Points: 257 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb een jaar geleden ook een DVD versie bij jou besteld en dat is allemaal goed geregeld. Na het overmaken kreeg ik de DVD al snel binnen en heb hem in zeer goede staat ontvangen. Ik vond het in eerste instantie ook duur, maar aangezien je de moeite hebt genomen om VHS naar digitaal video om te zetten en de hoes hebt gemaakt, vind ik het best. Complimenten over de kwaliteit. Volgende keer even normaler reageren Negativ. Zo ga je toch niet reageren als je interesse hebt. |
|
Mijn Doe Maar Youtube kanalen: http://www.youtube.com/user/DeBomValt en http://www.youtube.com/user/MuziekOneindig MuziekOneindig
|
|
andre
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
andre
Post Options
Thanks(0)
|
dank je peterho voor je leuke en positieve reaktie, heel fijn dat je geniet van je doe maar dvd.Negativ heeft natuurlijk mij nog geen mail gestuurd, die wil slechts negative zijn.En heeft zekers geen belangstelling.
Ik maak de dvd voor echte fans, en mensen die mijn werk waarderen. En voor mensen als peter heb ik het graag gedaan. |
|
Post Reply | Page 12> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |