Doe Maar concert op Cultura |
Post Reply | Page 12> |
Author | |
Sylver
Senior Member Joined: 30-April-2008 Location: Belgium Points: 95 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 29-Juni-2008 at 02:49 |
Op het themakanaal van Cultura werd het afscheidsconcert van Doe Maar uit 1984 uitgezonden op 27/06/2008 (en de week die er op volgt). Geen idee wat Cultura is; ik veronderstel een digitale betaalzender in Nederland? Iemand die dit toevallig opgenomen heeft en op DVD kan branden? |
|
Daan
Top Poster Joined: 03-Juni-2007 Points: 101 |
Post Options
Thanks(0)
|
Volgens mij zenden ze het middag-concert uit. Die heb ik nog wel hier op dvd liggen (dvd kwaliteit)
|
|
Antigoon
Top Poster Joined: 23-Mei-2008 Location: Netherlands Points: 296 |
Post Options
Thanks(0)
|
Enig idee hoe ik "cultura" kan ontvangen. Ik hoor wel vaker dat er goede concerten op zijn maar ik kan deze zender niet vinden (ik heb satteliet, je zou verwachten dat.... etc) komende uitzending VANDAAG 29-06 11:40, MORGEN 30-06 11:40 OVERMORGEN 01-07 7:40 etc Met andere woorden... hoe kan ik deze zender zien? De site is ook niet erg duidelijk over hoe en wat namelijk... grrrr... Toch even dat vriendje bij het NOB bellen denk ik... Edited by Antigoon - 29-Juni-2008 at 11:10 |
|
Daan
Top Poster Joined: 03-Juni-2007 Points: 101 |
Post Options
Thanks(0)
|
Cultura zit niet op de schotel. Volgens mij zit het in een themapakket op de digitale kabel
|
|
Antigoon
Post Options
Thanks(0)
|
Mooi is dat... Is dit (een voorproefje van) de toekomst van nederland? als je iets wilt zien moet je meerdere abonnementen hebben lopen links en rechts? Niet blij mee dus. Edited by Antigoon - 29-Juni-2008 at 12:20 |
|
JeroenG
Top Poster Joined: 20-Juni-2006 Location: Netherlands Points: 279 |
Post Options
Thanks(0)
|
Je kunt het online gewoon bekijken op http://cultura.nps.nl @Daan: Ik ben wel geïnteresseerd in die DVD opname van het afscheidsmiddagconcert. Ik heb 'm wel op DVD, maar die is geloof ik mono en mindere kwaliteit. Ruilen tegen de liveopname van Doe Maar in Delft en/of Deventer? |
|
ReggaeMan
Senior Member Joined: 23-Juni-2007 Location: Netherlands Points: 56 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb het middagconcert eventueel ook in dvd kwaliteit. (Met menu) En een uitstekende cd-versie zonder ruis inclusief alle nummers (ook de gastoptredens) |
|
Roxia
Top Poster Joined: 30-Juni-2005 Location: Netherlands Points: 462 |
Post Options
Thanks(0)
|
"
Ik heb het middagconcert eventueel ook in dvd kwaliteit. (Met menu) Hier heb ik ook belangstelling voor. Ik heb ook wel een dvd het middag concert maar die is niet erg duidelijk. Edited by Roxia - 30-Juni-2008 at 13:07 |
|
Antigoon
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb intussen iemand gevonden die het voor mij opneemt dus dat komt wel goed. En als de vorige uitzending van een aantal maanden geleden van TV op DVD is gezet is dat hooguit "uitzendkwaliteit", met een bitrate van slechts 3200 op cultura is dat dus zeker geen "DVD-kwaliteit" (DVD is minimaal 6000, nederland 1/2/3 zijn 9000, maar het is wel een stuk beter dan VHS hoor, dus nog steeds erg blij mee ;-) De persoon die het opneemt heeft een apparaat waarmee je de "Transport Stream" kan afvangen, hierdoor hoef je het niet meer te converteren naar DVD en blijft de kwaliteit dus gelijk met de uitzending ipv dat deze aangetast wordt door conversie. Komt dus goed! Edited by Antigoon - 30-Juni-2008 at 13:18 |
|
JeroenG
Top Poster Joined: 20-Juni-2006 Location: Netherlands Points: 279 |
Post Options
Thanks(0)
|
Alleen was de Cultura uitzending online volgens mij wel in mono en niet in stereo... of ik moet het verkeerd gehoord hebben...
|
|
Post Reply | Page 12> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |