Afscheidsconcert middag editie los op DVD |
Post Reply | Page 123> |
Author | |
-RaZ-
Top Poster Joined: 10-Maart-2007 Points: 471 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 28-September-2012 at 23:18 |
Ik zie dus net op de site DoeMaarDeBand dat er een DVD uitkomt exclusief te koop bij blokker van de middag editie.
Release datum nog onbekend. Meer info: DoeMaarDeBand.nl, en maak je ook nog kans om hem te winnen. Ben benieuwd wanneer die uit gaat komen. |
|
Hampshire
Top Poster Joined: 16-Juli-2008 Location: Netherlands Points: 155 |
Post Options
Thanks(0)
|
klinkt veel belovend. Ik hoop maar dat hij niet in een te beperkte oplage gaat verschijnen....
|
|
Lennon
Top Poster Joined: 09-Oktober-2007 Location: Netherlands Points: 543 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een lelijke hoes zeg!!
|
|
Doe maar net alsof
|
|
Roxia
Top Poster Joined: 30-Juni-2005 Location: Netherlands Points: 462 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik vind het jammer dat de miiddag editie niet in de box is terecht gekomen, zo is de bos toch niet helemaal compleet jammer genoegg.
|
|
DoeMaarDeBand
Top Poster Joined: 24-Augustus-2007 Location: Netherlands Points: 166 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zit wel in de Doos hoor, dit is GEEN uitgaven van Doe Maar zelf
|
|
Onofficiële Doe Maar fansite!
www.doemaardeband.nl |
|
-RaZ-
Post Options
Thanks(0)
|
Zolang de rechten netjes worden afgedragen mag iedereen uitgeven wat hij/zij wil. Doe Maar heeft namelijk geen enkele eigen verzamelaars uitgebracht, dat deden anderen wel voor ze. Zelfde princiepe.
En iedereen kan zoiets op poten zetten, zolang je maar betaald voor de rechten. En die liggen bij de platenmaatschappij. Goed en wel allemaal, maar weet jij toevallig iets meer over deze uitgave? Is het een exact kopie van die in De Doos? Of is er nog het e.e.a. aan bewerkt, zoals gewoon full-screen ipv in een kader, etc..etc.. De kwaliteit van de bootleg die op internet staat, is namelijk beter dan die in De Doos zit. En weet jij toevallig de release datum? |
|
Roxia
Top Poster Joined: 30-Juni-2005 Location: Netherlands Points: 462 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zover ben ik nog niet met kijken! |
|
DoeMaarDeBand
Top Poster Joined: 24-Augustus-2007 Location: Netherlands Points: 166 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het is beeldvullend en zelfs "5.1" geluid, dolby digital, over 5 speakers dus op dvd gezet. Netjes gedaan en leuk menu erbij e.d Inderdaad lelijke hoes.
het is door source1media zelf geedit en die van de doos door fullscreenfilms. nog niet gekeken of gezocht naar verschillen behalve bovenstaand. Releasedatum? Bij Blokker, volgens mij al beschikbaar als ik een aantal personen op FB mag geloven. Moet het navragen, weet het niet. |
|
Onofficiële Doe Maar fansite!
www.doemaardeband.nl |
|
-RaZ-
Post Options
Thanks(0)
|
Oh... Op de site van blokker staat ie namelijk nog niet. Althans, ik krijg niets te zien als ik zoek op Doe Maar.
Morgen eens binnen wandelen dan. En tjah, of de hoes nu mooi is of niet, gaat mij meer hoe mooi de inhoud op het scherm komt. Je gaat immers niet zeggen: Zo, laat ik eens anderhalf uur naar de hoes gaan kijken :P Van de week maar eens beginnen met het maken van het frame voor m'n tweede Doos... Zal zo'n 70x70 cm gaan worden denk ik. |
|
peterho_pqk
Top Poster Joined: 02-September-2004 Location: Netherlands Points: 257 |
Post Options
Thanks(0)
|
ach ja, typische goedkope Blokker hoes.
Ze hebben trouwens de foto gebruikt van de videoclip voor 1 Nacht Alleen (zie laatste pagina van het Zakboekje van de Doos) Voor mij niet interessant, tenzij er goede extra's erbij zitten.
|
|
Mijn Doe Maar Youtube kanalen: http://www.youtube.com/user/DeBomValt en http://www.youtube.com/user/MuziekOneindig MuziekOneindig
|
|
Post Reply | Page 123> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |