Album en tournee Boeijen, Hofstede en Vri |
Post Reply | Page 12> |
Author | |
Lennon
Top Poster Joined: 09-Oktober-2007 Location: Netherlands Points: 543 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 03-Juni-2008 at 13:36 |
Bron: www.nu.nl ---> http://www.nu.nl/news/1595727/2101/Album_en_tournee_Boeijen% 2C_Hofstede_en_Vrienten.html Lang op gewacht.. nu eindelijk aangekondigd! Uitgegeven: 3 juni 2008 13:27 Boeijen is bekend van nummers als Kronenburg Park en Zeg Me Dat Het Niet Zo Is en Hofstede maakte met NITS liedjes als In The Dutch Mountains en Adieu Sweet Bahnhof. Vrienten is naast voorman van Doe Maar ook componist van onder meer filmmuziek. De paden van de zangers hebben elkaar eerder gekruist, wat toen resulteerde in incidentele samenwerkingen. Het album komt naar verwachting eind augustus uit. De opnames zijn nog in volle gang. De mannen gaan van 13 september tot en met 19 januari volgend jaar het podium op.
Edited by Lennon - 03-Juni-2008 at 13:37 |
|
Doe maar net alsof
|
|
richard38
Top Poster Joined: 20-April-2008 Location: Netherlands Points: 208 |
Post Options
Thanks(0)
|
Frank Boeijen, Henny Vrienten en Henk Hofstede hebben hun krachten gebundeld. De artiesten komen met een gezamenlijk album en staan dit najaar in het theater.
Frank Boeijen, Doe Maar-voorman Henny Vrienten en Nits-zanger Henk Hofstede hebben hun krachten gebundeld. De artiesten zijn bezig met de opnamen van een gezamenlijk album en reizen vanaf komend najaar samen langs de Nederlandse theaters. Dat meldt Mojo Theater Productions dinsdag. Voor het nog titelloze album schreven de drie liedjesschrijvers ieder vier nummers die ze momenteel samen aan het uitwerken zijn in de studio. De plaat komt naar verwachting eind augustus uit. Het liedjesprogramma van het trio gaat op 27 september in première in de schouwburg in Tilburg. Bron: Novum |
|
"Een groep waarvan de gitarist Hendriks heet, kan toch niet slecht zijn"
|
|
andor
Senior Member Joined: 29-November-2007 Location: Netherlands Points: 73 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik heb ook een kaart voor het optreden in de schouwburg in Amstelveen..ik ben heeeeel benieuwd naar deze combi !
|
|
summer-of-69
Top Poster Joined: 15-Juli-2007 Location: Netherlands Points: 119 |
Post Options
Thanks(0)
|
Moet heel leuk worden vertelde Henny afgelopen woensdag. Ze gaan elkaars nummers vertolken ('ik zing 'Zwart Wit' en Frank zingt 'Als je wint'). Ben erg benieuwd! Het album verschijnt ook in september.
Edited by summer-of-69 - 27-Juni-2008 at 19:24 |
|
Lennon
Top Poster Joined: 09-Oktober-2007 Location: Netherlands Points: 543 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heb mijn kaarten voor Amersfoort zojuist besteld!
Ben benieuwd! |
|
Doe maar net alsof
|
|
twinkelwink
Top Poster Joined: 15-Juli-2007 Location: Netherlands Points: 107 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heb net 2 kaarten voor Utrecht besteld 15 dec. 2008 in t Beatrixtheater. summer-of-69 gaat met me mee |
|
Groetjes, Jeanette
(aka Chrissy 1999-2000chat) |
|
Daan
Top Poster Joined: 03-Juni-2007 Points: 101 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb een kaartje voor in Doetinchem. Ik wil proberen mijn basgitaar te laten signeren door Henny :)
|
|
summer-of-69
Post Options
Thanks(0)
|
Zin in!! |
|
Silvia
Groupie Joined: 03-Juli-2008 Location: Netherlands Points: 20 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ga naar Den Haag |
|
summer-of-69
Post Options
Thanks(0)
|
Arme Henny, staat er op het kaartje alleen 'Frank Boeijen & Hofstede'. Zijn ze 'm nu al beu
|
|
Post Reply | Page 12> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |