Opname De Laatste Show |
Post Reply | Page 12> |
Author | |
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 24-September-2008 at 10:43 |
Best Doe maar fan, op dinsdag 7 oktober 2008 ontvangen we o.a. Henny Vrienten, Henk Hofstede en Frank Boeijen in De Laatste Show op de Belgische openbare omroep één. De opnames hiervoor vinden plaats op 7 oktober om 18u in onze studio in Vilvoorde, bij Brussel. Iedereen is welkom! Dit alles is uiteraard volledig kosteloos. Mensen mogen in groep komen, maar dat is geen verplichting. Inschrijven kan op publiek@delaatsteshow.be of op (+32)2 303 36 00. Tot dan,
|
|
callie
Top Poster Joined: 18-Augustus-2003 Location: Netherlands Points: 488 |
Post Options
Thanks(0)
|
Erg leuk dit bericht. (leuk dat er aan dit forum wordt gedacht!)
Helaas kan ik die avond ECHT niet vanwege verplichte avond op het werk... shit....veel plezier voor degenen die wel gaan! |
|
Callie
www.facebook.com/henny.vrientenfansite www.twitter.com/hennyvrienten www.myspace.com/hennyvrienten www.henny-vrienten.hyves.nl |
|
richard38
Top Poster Joined: 20-April-2008 Location: Netherlands Points: 208 |
Post Options
Thanks(0)
|
Boeijen, Hofstede en Vrienten geven op 6 december een optreden in de grote zaal van het Stadstheater Zoetermeer, kaarten kosten 29 euro. Zie de link voor meer info.
http://www.stadstheater.nl/index.php?cat=voorstellingen&voor stid=2895 Edited by richard38 - 24-September-2008 at 11:39 |
|
"Een groep waarvan de gitarist Hendriks heet, kan toch niet slecht zijn"
|
|
DoeMaarDeBand
Top Poster Joined: 24-Augustus-2007 Location: Netherlands Points: 166 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi Allen, Oproep van redactie 'De Laatste Show' Hennie, Frank Boeijen en Henk Hofstede zijn daar te gast en ze zoeken publiek. Gratis toegang http://www.doemaardeband.nl voor meer informatie. gr van Berry |
|
Onofficiële Doe Maar fansite!
www.doemaardeband.nl |
|
Daan
Top Poster Joined: 03-Juni-2007 Points: 101 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat is me helaas te ver weg. Anders was ik graag gekomen.
|
|
Broezeke
Top Poster Joined: 01-Oktober-2007 Location: Belgium Points: 130 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heb me een plaatsje gereserveerd, opname start om 18.00 u, denk dat ik nog wat cd's ga laten signeren door Dhr. Vrienten, tenminste als hij wil en tijd heeft!
|
|
Lennon
Top Poster Joined: 09-Oktober-2007 Location: Netherlands Points: 543 |
Post Options
Thanks(0)
|
Leuk dat men aan "ons" denkt! Helaas ook voor mij te ver weg, anders was ik zeker gegaan :( Edited by Lennon - 02-Oktober-2008 at 07:52 |
|
Doe maar net alsof
|
|
Broezeke
Top Poster Joined: 01-Oktober-2007 Location: Belgium Points: 130 |
Post Options
Thanks(0)
|
Net terug van de opname van de laatste show. Was leuk! Ik was goed op tijd daar om files te vermijden en kwam Dhr. Vrienten bij aankomst al direct tegen buiten. Vlug de cd's (de boekjes) van z'n solo-albums (geen ballade, mijn hart slaapt nooit en nacht) laten signeren en wat gekeuveld. Wel opvallend, meer Boeijen en Hofstede "fens" aanwezig. Voor zover ik kon zien, was ik de enige DOE MAAR - Vrienten fan. Ook na de show nog wat gebabbeld en het album aardige jongens door alledrie laten signeren. Mooie uitvoering van "vrouw voor het raam" één van de nrs van Henny. De achtergrondinfo geeft de song meer diepgang. Ik heb de cd de laatste dagen veelvuldig beluisterd en hij wordt idd steeds beter. Nu op naar de Ancienne belgique volgende week! Edited by Broezeke - 08-Oktober-2008 at 09:33 |
|
callie
Top Poster Joined: 18-Augustus-2003 Location: Netherlands Points: 488 |
Post Options
Thanks(0)
|
Te gek voor je Broezeke!
Ben benieuwd, heb het opgenomen en moet nu echt slapen, de wekker gaat weer zo...baalde echt dat ik niet kon gaan, zeker als ik hoor dat jij de enige vrienten-fan was daar! Maarre, had hij nog wat te melden verder?? |
|
Callie
www.facebook.com/henny.vrientenfansite www.twitter.com/hennyvrienten www.myspace.com/hennyvrienten www.henny-vrienten.hyves.nl |
|
tralala
Senior Member Joined: 09-Mei-2008 Points: 47 |
Post Options
Thanks(0)
|
Broes, klinkt als een geslaagde avond! Ben ook benieuwd of ie nog wat te melden had!
|
|
Post Reply | Page 12> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |