Aardige Jongens bij Vrienden van Amstel |
Post Reply |
Author | |
callie
Top Poster Joined: 18-Augustus-2003 Location: Netherlands Points: 488 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 25-Oktober-2008 at 00:28 |
Via de Boeijensite:
Januari 2009 treden B-H-V op in de Vrienden van Amstel in Ahoy. Ze brengen werk van de CD en uit eigen oeuvre. Details volgen nog. (mij is dat wat te massaal, maar het kan een dik succes worden) |
|
Callie
www.facebook.com/henny.vrientenfansite www.twitter.com/hennyvrienten www.myspace.com/hennyvrienten www.henny-vrienten.hyves.nl |
|
Lennon
Top Poster Joined: 09-Oktober-2007 Location: Netherlands Points: 543 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ow, da's goed nieuws! Van mijn werk uit gaan we daar altijd heen (Heineken als werkgever) en ik heb er nooit zin in.. maar dat zal deze keer dan anders zijn :) |
|
Doe maar net alsof
|
|
Roxia
Top Poster Joined: 30-Juni-2005 Location: Netherlands Points: 462 |
Post Options
Thanks(0)
|
Super zeg, dit nieuws, moet nog zien of ik er heen ga, maar goed nieuws is het. Te massaal???? en Doe Maar in de kuip dan? De kuip is groter dan de Ahoy toch??? |
|
callie
Top Poster Joined: 18-Augustus-2003 Location: Netherlands Points: 488 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oja, maar 013 vond ik veel toffer dan de Kuip, ik had daar het geluk dat ik
vooraan stond. In de Kuip vooraan was geweldig, maar zo veel mensen ben ik geen goeie voor. Ben niet van de stadions enz. Ahoy in 2000, de eerste x dat ik ze zag, vond ik al te groot, ik heb er niet zo veel van gezien als ik wenste toen. De muziek van de Aardige Jongens is veel rustiger dan die van Doe Maar en die vind ik dan niet in Ahoy passen, maar goed, dat is een kwestie van smaak. Als het aan mij ligt heb ik de drie heren, of Henny solo, gewoon in mijn woonkamer. Edited by callie - 26-Oktober-2008 at 12:00 |
|
Callie
www.facebook.com/henny.vrientenfansite www.twitter.com/hennyvrienten www.myspace.com/hennyvrienten www.henny-vrienten.hyves.nl |
|
Roxia
Top Poster Joined: 30-Juni-2005 Location: Netherlands Points: 462 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja dat mag van mij ook wel, in mijn huiskamer
Vond dat kleinere ook wel heel prettig, heel relaxed, niet zoveel lawaai en ruis. En ook heerlijk comfortabel zitten , vind ik ook wel prettig. |
|
Post Reply | |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |