Ernst Jansz optredens |
Post Reply |
Author | |
laurits
Top Poster Joined: 05-Februari-2006 Location: Netherlands Points: 200 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 26-Mei-2006 at 20:44 |
Op de site van Ernst Jansz www.ernstjansz.com ( kopje nieuw op de site) staat te lezen dat hij morgen optreedt op de pasar Malam ( Den Haag -Malieveld)om 13.15 Hij houdt dan zijn cd-presentatie en speelt muziek van zijn nieuwste cd Molenbeekstraat. Je kan hier ook een cd kopen in een gelimiteerde oplage van Molenbeekstraat. Is alleen tijdens de pasar Malam verkrijgbaar. Voor meer info zie de website. Hierop staat ook zijn theatertour vermeld.
|
|
maar weet je lieve schat, wat het geval is. Ik zoek iets meer ik weet alleen niet waar
|
|
laurits
Post Options
Thanks(0)
|
Als het goed is zien jullie hier boven. Een gesigneerde cd van Ernst Jansz. Vandaag bij de pasar malam geweest. Goed optreden. Echt erg van genoten en blij met de cd + handtekening. Helaas dus niet gelukt met posten.Jammer probeer het nog wel eens met iemand die meer verstand heeft van computers. Hoe dan ook, een mooie dag gehad. Edited by laurits - 27-Mei-2006 at 22:50 |
|
maar weet je lieve schat, wat het geval is. Ik zoek iets meer ik weet alleen niet waar
|
|
megan240548
Groupie Joined: 01-Augustus-2005 Location: Netherlands Points: 29 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jammer dat ik je niet heb gezien laurits, de eerste 4 gesigneerde cd s waren voor mij! Het was idd super. Als trouwe bezoekster van Ernst zijn optredens was er weinig nieuws voor ons, maar het optreden met band was uniek!
|
|
Weet je nog hoe we hebben gestaan, niet meer dan elkaar vastgehouden.
|
|
laurits
Post Options
Thanks(0)
|
Voor een ieder die het leuk vind. Op de volgende link een kort verslag van het optreden van Ernst Jansz op de pasar malam http://3voor12lokaal.vpro.nl/magazines/news/index.jsp?portal s=2682&magazines=479&news=311883 Veel leesplezier.
|
|
|
|
Post Reply | |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |