geen ballade |
Post Reply |
Author | |
callie
Top Poster Joined: 18-Augustus-2003 Location: Netherlands Points: 488 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 21-Januari-2007 at 14:49 |
Nog steeds op zoek naar de cd van Henny, geen ballade. Heb 'm toen op cassette gekocht, dus je kan je de kwaliteit na al die jaren wel voorstellen...! Het boek (voor alle fens) , mocht iemand dat nog kwijt willen, ik hou me aanbevolen. |
|
Callie
www.facebook.com/henny.vrientenfansite www.twitter.com/hennyvrienten www.myspace.com/hennyvrienten www.henny-vrienten.hyves.nl |
|
Ane Sybesma
Admin Group Joined: 01-Maart-2003 Location: Netherlands Points: 362 |
Post Options
Thanks(0)
|
Boek : Via Marktplaats Geen ballade heb ik alleen in LP vorm zien aangeboden.. |
|
Rick schellinge
Newbie Joined: 09-Maart-2006 Points: 11 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi,
Het boek voor de fens heb ik wel voor je. En geen ballade kan ik voor je branden op cd. Belangstelling? Groet, Rick |
|
Doe Maar
Newbie Joined: 12-Mei-2007 Points: 10 |
Post Options
Thanks(0)
|
heeft iemand de cd in mp3 formaat? jullie zouden een ongelukkige fan heel gelukkig ermee kunnen maken
|
|
madwin
Newbie Joined: 03-Juni-2007 Location: Netherlands Points: 11 |
Post Options
Thanks(0)
|
Doe Maar, check je inbox |
|
callie
Post Options
Thanks(0)
|
Thanx,
sorry, lang niet meer hier geweest... Geen Ballade wees Berry op, dat ie op marktplaats stond, hij is nu onderweg. Super. boek Voor alle fens stuur ik je een mail rick! |
|
Callie
www.facebook.com/henny.vrientenfansite www.twitter.com/hennyvrienten www.myspace.com/hennyvrienten www.henny-vrienten.hyves.nl |
|
callie
Post Options
Thanks(0)
|
Geen ballade is binnen.
Een dame uit Hilversum had het boek in zeer goede staat te koop, dus da's ook besteld. Het nummer ' dichtbij' op geen ballade is werkelijk geweldig. Ik zat echt met kippevel toen ik dat na zoveel jaren weer eens hoorde, met een goede kwaliteit in plaats van mijn valse cassette...echt super. |
|
Callie
|
Post Reply | |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |