verzamel dvds? |
Post Reply |
Author | |||
Lennon
Top Poster Joined: 09-Oktober-2007 Location: Netherlands Points: 543 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 17-Juli-2008 at 22:57 |
||
Bestaat er zoiets als een dvd collectie met Doe Maar (uiteraard) tv opnames van de jaren 80 en 1999-2000? (misschien zelfs al wel 2008?) Zelf heb ik in 1999-2000 veel van tv opgenomen, en zou dat graag overzetten naar DVD, om zo een leuke herinnering te hebben (zeker van de opname van de plantage, daar ik achter Henny zit, en regelmatig in beeld ben ) Kortom de vraag is: heeft iemand een dvd (of meerdere) met dit soort spul? En kan ik dat eventueel kopen/kopieren/etc etc?
|
|||
Doe maar net alsof
|
|||
Hampshire
Top Poster Joined: 16-Juli-2008 Location: Netherlands Points: 155 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Ik hoop dat men ooit een DVD uit gaat brengen met ook alle clipjes erop enzo... maar tot op heden is volgens mij het enige officiele beeldmateriaal op VHS het afscheidsconcert en op DVD hees van ahoy en meer helaas. Anders had ik het graag gekocht!!
|
|||
erik
Newbie Joined: 14-Juli-2008 Location: Netherlands Points: 7 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
ik ben bezig met eea van het net te halen...
|
|||
Hampshire
Top Poster Joined: 16-Juli-2008 Location: Netherlands Points: 155 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Spannend!!!!
|
|||
JeroenG
Top Poster Joined: 20-Juni-2006 Location: Netherlands Points: 279 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
'Van het net'.... moet ik dan denken aan YouTube enz? Is het dan niet handiger om proberen contact te zoeken met de eigenaar van de filmpjes? Op YouTube is alles mindere kwaliteit en en in mono, terwijl de eigenaar het vaak in veel betere kwaliteit en vaak ook stereo heeft. |
|||
Ane Sybesma
Admin Group Joined: 01-Maart-2003 Location: Netherlands Points: 362 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Lijkt mij niet...Eerder Usenet of Bittorrent want daar komen regelmatig hoge kwaliteit opnames langs. |
|||
JeroenG
Post Options
Thanks(0)
|
||
Daar wel inderdaad |
|||
erik
Post Options
Thanks(0)
|
||
ja, youtube en ook bittorrent
|
|||
JeroenG
Post Options
Thanks(0)
|
||
Is het dan zoals ik voorstelde niet aardiger om dan te proberen degene die het op YouTube gezet heeft te contacteren? De filmpjes op YouTube zijn altijd miner van kwaliteit dan het origineel dat de eigenaar heeft en altijd in mono. Natuurlijk, ik haal ook wel dingen van YouTube (veel), maar dingen die ik echt graag wil hebben probeer ik vaak via een PM aan de uploader te verkrijgen, en vaak lukt dat ook best nog wel. |
|||
erik
Post Options
Thanks(0)
|
||
ja, klopt. i s wel meer werk, inderdaad aardiger. uiteindelijk mooiere kwaliteit. om te bewaren wel fijner. |
|||
Post Reply | |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |