32 jaar bewerkt tot AOW-lied |
Post Reply |
Author | |
MD38
Top Poster Joined: 25-Februari-2008 Location: Netherlands Points: 143 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 19-September-2009 at 19:28 |
Met het nummer ‘65 jaar, trillend op mijn benen’ start de SP een mediacampagne tegen de verhoging van de AOW-leeftijd. Het nummer is een bewerking van ‘32 jaar (Sinds een dag of twee)’ van Doe Maar. Frits Lambrechts neemt de zang voor zijn rekening. Onder andere Thé Lau, Henny Vrienten, Bob Fosko, Agnes Kant en andere SP-Kamerleden werkten mee aan de clip. Vanaf zaterdag worden mensen via radiospots, abri’s en bumperstickers opgeroepen om de volkspetitie tegen de verhoging van de AOW-leeftijd naar 67 jaar te tekenen. Bekijk de clip via: |
|
Nog altijd DOE MAAR!!!
|
|
Ane Sybesma
Admin Group Joined: 01-Maart-2003 Location: Netherlands Points: 362 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tja.. Wat mij betreft is politiek politiek en muziek muziek. Ik vind het dan ook niks. |
|
baszzman
Senior Member Joined: 03-Januari-2008 Location: Netherlands Points: 88 |
Post Options
Thanks(0)
|
Die Frits, speelde ooit nog s postbode bij Ome Willem, WILLEM......Drees, draait zich om in zn graf, zingt hij. De pensioen-gerechtigde leeftijd is in der tijd ingesteld vanwege zware lichamelijke arbeid en een korter leven, NU, heden ten dagen is dat wel anders nu we minder lichamelijk zware arbeid verrichten(uitzonderingen daargelaten en daarbij mogen afwijkingen worden gemaakt) Daar de automatisering een groot deel van het arbeidsproces ons heeft ingehaald en minder lichamelijke inspanning van ons wordt geeist, vind Ik het helemaal niet verkeerd om nog een paar jaar door te werken. Btje extra pensioen opbouw, je moet wel, anders heb je helemaal niks! Maar dit is geen politiek-forum en meningen verschillen, en dat mag. Groet
|
|
baszzman
|
|
Roxia
Top Poster Joined: 30-Juni-2005 Location: Netherlands Points: 462 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oeps het staat hier al, had er net ook op gezet, sorry! Grappige versie.
|
|
callie
Top Poster Joined: 18-Augustus-2003 Location: Netherlands Points: 488 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ben je even op vakantie, blijkt er nu toch even een aantal dingen rondom
Vrienten te gebeuren.De mailbox zit dus aardig vol, moet op mijn gemak even alles bekijken. Ook de sesamstraatduetten lijken me leuk. |
|
Callie
www.facebook.com/henny.vrientenfansite www.twitter.com/hennyvrienten www.myspace.com/hennyvrienten www.henny-vrienten.hyves.nl |
|
callie
Top Poster Joined: 18-Augustus-2003 Location: Netherlands Points: 488 |
Post Options
Thanks(0)
|
en zoon Xander zit te bassen in dat clipje
|
|
Callie
www.facebook.com/henny.vrientenfansite www.twitter.com/hennyvrienten www.myspace.com/hennyvrienten www.henny-vrienten.hyves.nl |
|
Post Reply | |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |