Home
Forum Home Forum Home > Doe Maar > Algemeen
  New Posts New Posts
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Henny in Ali B Op Volle Toeren

Post Reply Post Reply Page  12>
Author
Admin Group
Admin Group

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ane Sybesma Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Henny in Ali B Op Volle Toeren
    Posted: 09-Maart-2011 at 10:47

Vanavond op Nederland 3 om 20.30 uur, Ali B op Volle
Toeren met Henny Vrienten.

In het nieuwe achtdelige TROS-programma ALI B OP VOLLE
TOEREN laat Ali B. de jeugd van nu kennis maken met de
grootste Nederlandstalige hits ooit. Ali B. gaat met een
bevriende rapper op bezoek bij de iconen van de
Nederlandse muziek, zonder dat ze ook maar een idee
hebben wie hij of zij is. De rappers en de 'gouwe ouwe'
staan voor de uitdaging om van elkaars bekendste nummer
een persoonlijke remake te maken.

In de laatste reguliere aflevering van Ali B. op volle
toeren is het de beurt aan Henny Vrienten en rapper
Winne. Bijna ieder meisje had in de jaren tachtig een
poster van Henny boven haar bed hangen. De voormalige
zanger van Doe Maar is ook vandaag de dag nog actief als
veelgevraagd componist. Winne is een serieuze rapper uit
Rotterdam die heel groot aan het worden is binnen de
rapscene.

Henny gaat in zijn eigen stijl een nieuwe versie maken
van Winne’s persoonlijke rap: ‘Lotgenoot’. Ali B en Winne
gaan aan de slag met de eerste en een van de grootste
hits van Doe Maar: ‘Sinds Een Dag Of Twee’ (32 jaar).

http://www.youtube.com/watch?v=3LgeZSm_-5A&feature=relmf u

Edited by Ane Sybesma - 09-Maart-2011 at 10:50
Back to Top
Ane Sybesma View Drop Down
Admin Group
Admin Group

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ane Sybesma Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10-Maart-2011 at 01:42
Back to Top
baszzman View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote baszzman Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10-Maart-2011 at 10:18

te gek was dat, jammer dat het hele nummer niet volledig kwam.

Met wavepad heb ik er toch een aardige volle track van kunnen maken, volledig in mp3.

Liefhebbers??

hollaardt69@hotmail.com

Bas

baszzman
Back to Top
pygmydanny View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote pygmydanny Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10-Maart-2011 at 18:48

Geweldige uitzinding gisteravond, met twee mooie uitvoeringen (zowel die van Henny als die van Ali B en Winne).

Henny laat nogmaals zijn veelzijdig vakmanschap horen, super gewoon!

@ Bas: je hebt mail van me! Fijn dat je er werk van hebt gemaakt! Ik wacht mijn beurt wel af.

Dadelijk post ik nog iets fijns voor wie op zoek is naar oud-Doe Maar materiaal (even wat info checken; tot straks)

Back to Top
Wouter J View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Wouter J Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10-Maart-2011 at 23:24
Als dat Doe Maar album nog uit zal komen dan zou ik het niet erg vinden als de nummers die kant uit zouden gaan.
"Als ik kon toveren dan zou ik mensen aan elkaar voorstellen. Ik zou de professor van de locale universiteit voorstellen aan een shaman van een indianen stam."
- Herman Van Veen
Back to Top
JeroenG View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote JeroenG Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-Mei-2011 at 20:23
Inmiddels schijnt er een DVD+CD uit te zijn gekomen van Ali B met alle afleveringen van dit programma en ook alle liedjes uit het programma op CD. Ik heb 'm nog niet gekocht, maar ga binnenkort wel eens zoeken, want ik ben wel benieuwd.
Back to Top
Admin Group
Admin Group

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ane Sybesma Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28-Mei-2011 at 10:26

Originally posted by JeroenG JeroenG wrote:

Inmiddels schijnt er een DVD+CD uit te zijn gekomen van Ali B met alle afleveringen van dit programma en ook alle liedjes uit het programma op CD. Ik heb 'm nog niet gekocht, maar ga binnenkort wel eens zoeken, want ik ben wel benieuwd.
Is inderdaad uit, ik heb hem inmiddels.

Alle afleveringen op de DVD en studio opnames op de cd.

Het nummer van Henny dus ook en klinkt goed, het nummer van Stef Bos ontbreekt helaas.

Zie http://www.bol.com/nl/p/dvd/ali-b-op-volle-toeren-seizoen-1/ 1002004011295957/index.html

Back to Top
Lennon View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Lennon Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-Juni-2011 at 07:26
Ik heb Henny (uiteraard) heeeeel erg hoog zitten, maar om nou een heel album van Ali B te gaan kopen, gaat me toch wat ver.. Ik sla dus even over.
Doe maar net alsof
Back to Top
JeroenG View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote JeroenG Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18-November-2011 at 12:40

Het nummer van Henny is inmiddels ook als single verschenen...
Weliswaar, zoals het vandaag de dag gebruikelijk is, enkel als download via i-Tunes en aanverwante digitale shops.

Dit is de link: http://itunes.apple.com/nl/album/32-jaar-later-single-feat./ id475280314
En hier vind je de officiële YouTube-link: http://youtu.be/HF6EOD6jlrQ

Wat wel leuk is, het is andere versie dan op het album.
Hij is iets ingekort, maar het belangrijkste verschil is dat er een brug is toegevoegd aan het lied waarin we Winne (de rapper van het oorspronkelijke nummer) horen rappen.
Nou ben ik niet zo'n enorme rap-fan, maar het past hier wel goed en het geeft het nummer net even wat extra variatie.

Edited by JeroenG - 18-November-2011 at 12:47
Back to Top
Admin Group
Admin Group

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ane Sybesma Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18-November-2011 at 14:10
Originally posted by JeroenG JeroenG wrote:

Het nummer van Henny is inmiddels ook als single verschenen...
Weliswaar, zoals het vandaag de dag gebruikelijk is, enkel als download via i-Tunes en aanverwante digitale shops.

Dit is de link: http://itunes.apple.com/nl/album/32-jaar-later-single-feat./ id475280314
En hier vind je de officiële YouTube-link: http://youtu.be/HF6EOD6jlrQ

Wat wel leuk is, het is andere versie dan op het album.
Hij is iets ingekort, maar het belangrijkste verschil is dat er een brug is toegevoegd aan het lied waarin we Winne (de rapper van het oorspronkelijke nummer) horen rappen.
Nou ben ik niet zo'n enorme rap-fan, maar het past hier wel goed en het geeft het nummer net even wat extra variatie.

Aha leuk.

Is hij ook ergens als normale MP3 te koop? heb geen zin om dat hele itunes op mijbn pc te zetten voor 1 track...

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.