Doe Maar doet Symphonica in Rosso 2012 |
Post Reply | Page 123 9> |
Author | |
Ane Sybesma
Admin Group Joined: 01-Maart-2003 Location: Netherlands Points: 362 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 15-November-2011 at 16:48 |
Gelezen op Telegraaf.nl Symphonica in Rosso 2012 wordt het toneel voor een opzienbarende reünie. De legendarische jaren tachtigband Doe Maar komt speciaal voor het roodgekleurde spektakel weer bij elkaar, zo maken ze vanavond bekend. „We hebben lang gewacht totdat er iemand langskwam met een goed idee. Dit is natuurlijk een schitterende gelegenheid om weer eens samen op het podium te staan”, laat Doe Maar weten in een persbericht. „En dit keer ook nog eens met een groot orkest.” Symphonica in Rosso vindt volgend jaar plaats op woensdag 17 oktober. Dat is dan voor de zevende maal. Eerder al schitterden Marco Borsato, Paul de Leeuw, Lionel Richie, Diana Ross, Sting en dit jaar Nick & Simon in het rood voor in totaal ruim 850.000 bezoekers tijdens 27 uitverkochte concerten. Doe Maar is het fenomeen reünie niet vreemd. Nadat Henny Vrienten, Ernst Jansz, Jan Hendriks en Jan Pijnenburg Nederland begin jaren tachtig compleet op zijn kop zetten, vonden in 2000 maar liefst zestien concerten plaats in Ahoy. In 2008 deed de band nog twee maal de Kuip aan en vorig jaar waren ze nog te gast tijdens de Groots met een Zacht G-concerten van Guus Meeuwis in het Eindhovense Philips Stadion. De kaartverkoop ( 39-69,-) begint aanstaande vrijdag om 10.00 uur via www.ticketservice.nl
|
|
Antigoon
Top Poster Joined: 23-Mei-2008 Location: Netherlands Points: 296 |
Post Options
Thanks(0)
|
he, tegelijkertijd gepost ;-)
Maar goed nieuws toch? |
|
Ane Sybesma
Admin Group Joined: 01-Maart-2003 Location: Netherlands Points: 362 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik weet het nog niet. Ik had liever een nieuwe CD. Ahoy vond ik fantastisch maar bij de Kuip had ik al veel minder. Ben bang dat dat nu ook zo is. Al zal ik er waarschijnlijk wel heen gaan, dat dan weer wel... |
|
Hulk
Senior Member Joined: 05-Maart-2003 Location: Netherlands Points: 69 |
Post Options
Thanks(0)
|
GEWELDIG !!!
|
|
richard38
Top Poster Joined: 20-April-2008 Location: Netherlands Points: 208 |
Post Options
Thanks(0)
|
Inderdaad een nieuwe CD zo weleens weer tijd worden.
|
|
"Een groep waarvan de gitarist Hendriks heet, kan toch niet slecht zijn"
|
|
sanderdelft1972
Groupie Joined: 24-Juni-2008 Location: Netherlands Points: 30 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het is tevens te hopen dat er een LANGE try out tour aan vooraf gaat in het clubcircuit , te beginnen in laten we zeggen het PAARD in Den Haag. En ja, nieuwe nummers zijn ook welkom, en dan graag DOE MAAR stijl
|
|
Lennon
Top Poster Joined: 09-Oktober-2007 Location: Netherlands Points: 543 |
Post Options
Thanks(0)
|
LEuk dat er wat gebeurd!
Te massaal naar mijn smaak, want heel lallend nederland wil hier heen, maar ja, ook ga er toch bij zijn.... HET is toch doe maar! |
|
Doe maar net alsof
|
|
Lennon
Post Options
Thanks(0)
|
€70 vind ik wel een hoop geld hoor....
ga toch nog eens goed denken. er zullen vast extra shows bijkomen, en dan is de keuze wat ruimer, en... vaak gaan tickets op marktplaats voor mooie prijzen.. |
|
Doe maar net alsof
|
|
Antigoon
Top Poster Joined: 23-Mei-2008 Location: Netherlands Points: 296 |
Post Options
Thanks(0)
|
€ 70,- is tegenwoordig een heel acceptabel bedrag, en er zijn ook kaartjes van € 40,- tenslotte...
Ja het is best een bedrag, maar ik heb wel gekkere bedragen gezien de laatste tijd (helaas) dus wat dat betreft... (de Dr. Who conventie is Glasgow kost 150 UKP, en dan moet je er nog naar toe ook bijvoorbeeld en treed er niemand op...) Waar ik meer van baal is dat je tegenwoordig al bijna een jaar vantevoren je kaartjes moet kopen, erg risicoloos voor organisaties natuurlijk omdat ze weten hoe veel budget/winst er gemaakt kan worden... Tja, van de ene kant best begrijpelijk natuurlijk maar toch... |
|
Lennon
Post Options
Thanks(0)
|
70euro voor prince betaal ik
zonder moeite (sterker nog, dat is zelfs 90) en hoezeer ik ook van doe maar hou,dat is toch een ander kaliber. Die kaarten van 40 zijn natuurlijk gewoon ruk plaatsen... Maar goed.... uiteindelijk zal ik er toch wel bij zijn... want het is wel doe maar.. Vroege kaartverkoop is slim, maar kan ook fout gaan. ik ben nu mijn geld kwijt voor Duran Duran tickets omdat de organisatie van the Hague jazz failliet is... ik zeg maar in 11 maanden kan Er een hoop gebeuren.. |
|
Doe maar net alsof
|
|
Post Reply | Page 123 9> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |