Home
Forum Home Forum Home > Doe Maar > Symphonica in Rosso
  New Posts New Posts
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Doe Maar Live bij Evers Staat Op

Post Reply Post Reply Page  123 7>
Author
Admin Group
Admin Group

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ane Sybesma Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Doe Maar Live bij Evers Staat Op
    Posted: 21-November-2011 at 09:00

Zojuist gehoord op de radio: Woensdag speelt Doe Maar live in het programma van Edwin Evers op Radio 538.

http://eversstaatop.radio538.nl/fragmenten/doe-maar-komt-woe nsdag-spelen/

De uitzending is inmiddels geweest. Doe Maar speelde 5 nummers en -RaZ- heeft hiervan prachtige opnames gemaakt.

De opnames kun je downloaden via onderstaande link:

https://rapidshare.com/files/1317915480/Doe_Maar_-_Live___Ev ers_Staat_Op__Radio_538___23_nov_2011_.rar

Tracklijst:

1.) Tijd Genoeg

2.) Is Dit Alles

3.) Sinds een dag of Twee (32 Jaar)

4.) Dansen met Alice

5.) Zoek het zelf maar Uit

Met dank aan -RaZ- voor het delen!

Edited by Ane Sybesma - 23-November-2011 at 12:24
Back to Top
Lennon View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Lennon Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21-November-2011 at 09:24

Echt waar? Dat verbaast me echt. Zeker omdat Henny in 2008 nog riep dat ze dat soort promos niet meer nodig hadden.

Wederom een bewijs dat je alles wat Henny roept met een korrel zout moet nemen.. en gelukkig maar!

Dank voor het delen!

Doe maar net alsof
Back to Top
Ane Sybesma View Drop Down
Admin Group
Admin Group

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ane Sybesma Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21-November-2011 at 11:30
Back to Top
richard38 View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote richard38 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21-November-2011 at 14:03
Wie kan het woensdag opnemen en hier posten.
"Een groep waarvan de gitarist Hendriks heet, kan toch niet slecht zijn"
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Guests Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21-November-2011 at 16:46
Dank je wel voor dit nieuws!! Wou dat ik erbij mocht zijn!!!
Back to Top
-RaZ- View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote -RaZ- Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21-November-2011 at 17:31
Ik zag dit topic begin van de middag, en ben onderweg naar huis nog even langs een computerzaak geweest en bij de saturn voor een USB geluidskaart, want m'n laptops hebben geen line-in om het op te kunnen nemen.

Helaas hadden beide zaken niets, kon wel besteld worden, maar zou dan sowieso te laat zijn.

Ik kan morgen wel even ergens anders gaan kijken, maar ik betwijfel of er USB-geluidskaarten zijn voor een zacht prijsje waar een (goede) line-in op zit.

Internet geluidskaarten waar ook een line-in op zitten zijn er genoeg, maar dat is lastig in een laptop te bouwen.

Ik hoop dat ik morgen dan nog wel aan kan komen om het op te nemen, en het daarna online te mikken.

Mocht iemand nog ideeën hebben, laat het maar even weten. Liefst een externe zodat de overspraak van in de computer (voornamelijk bij onboard geluidskaarten) is niet echt prettig.

Edited by -RaZ- - 21-November-2011 at 17:33
Back to Top
thabartman View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote thabartman Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21-November-2011 at 18:52
ik kan op mijn laptop gewoon de livestream opnemen, zonder aparte
geluidskaart of wat dan ook.

Overigens hou ik me zeer aanbevolen voor een uitnodiging om erbij
aanwezig te zijn. Austerlitz heb ik ook al moeten missen....
Back to Top
-RaZ- View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote -RaZ- Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21-November-2011 at 19:14
Die flash-player van 538 doet het hier niet eens in Firefox. In Internet Explorer doet ie het wel, maar de kwaliteit vind ik niet goed genoeg.

Ik hoor het gewoon hissen.. Te veel compressie.

De kwaliteit van digitale radio (met een decoder) is veel beter, want er wordt dan geen compressie gebruikt.

Dan kan ik het namelijk in 16bit/96KHz opnemen, en daarna omgooien naar diverse andere formaten. En dat heeft toch wel m'n voorkeur.

Maar welk tooltje gebruik jij om die flash-stream op te nemen? (Neem aan dat je niet je stereo mix gaat opnemen). Ik heb hier meerdere laptops die ik dus kan inzetten om op te nemen.

Edit: En bang, daar vloog de stream er mooi even uit... Dat is natuurlijk niet acceptabel

Edit2: En een geluidskaart gevonden die ik morgen ga kopen. Daar kan ik hoge kwaliteit opnames mee maken, dus dat wordt woensdag geen gehaktdag, maar opname dag

Edited by -RaZ- - 22-November-2011 at 11:58
Back to Top
Angeline View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Angeline Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21-November-2011 at 20:48
@Ane, bedankt joh voor de link naar het interview met
Henny. Een heel leuk interview. En super dat Doe Maar live
gaat optreden bij Radio 538. Ik ben heel benieuwd. Ik vind
het alleen wel balen dat we hier niet bij kunnen zijn.
Back to Top
-RaZ- View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote -RaZ- Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-November-2011 at 23:58
Het opnemen gaat lukken morgen. In goeie kwaliteit.

Er zal natuurlijk het nodige aan bewerkt moeten worden, om uiteindelijk enkel het interessante van Evers Staat Op over te houden.

Hebben jullie nog een voorkeur in volgorde? Zelf zie ik liever eerst alle nummers, en daarna de eventuele praatjes die ze zullen hebben. Maar kan me ook wel voorstellen als er mensen zijn die liever een opname zien zoals het is uitgezonden.

De wekker is gezet, de boel staat start-klaar. En mocht ik door de wekker heen slapen, geen nood, voordat ik m'n mandje op zoek zal ik al gaan opnemen. Dan heb ik wel uren te veel, maar liever uren te veel dan een minuut gemist, ja toch

Photoshoppen kan ik niet, en ben ook zo creatief niet, maar het zou leuk zijn als iemand nog een leuke cover in elkaar kan draaien.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 7>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.