Voorste vak hoe laat?? |
Post Reply |
Author | |
Wullempie
Newbie Joined: 16-Oktober-2012 Points: 3 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 16-Oktober-2012 at 11:21 |
Hoi Doe Maar fans!
Hoe laat moet ik aanwezig zijn om helemaal vooraan te staan? Heb ticket+ dus toegang met early acces. Zijn er al fans met eerdere ervaringen van afgelopen concert? Groetjes en tot woensdag! |
|
DoeMaarDeBand
Top Poster Joined: 24-Augustus-2007 Location: Netherlands Points: 166 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik weet het ook niet, ik zorg gewoon dat ik op tijd ben zoals in de mail van Ticket + staat
en tja wast is early acces, om 1800 uur gaat het open, maar kunnen wij dan eerder naar binnen, droog en warm :) |
|
Onofficiële Doe Maar fansite!
www.doemaardeband.nl |
|
doe maar gek
Newbie Joined: 17-Oktober-2012 Location: lelystad Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo Wullempie wij hebben ook ticket + maar geen mail ontvangen wat ticket plus inhoudt. Het is toch dat je iig in het voorste vak kan ?
Groeten Doe maar Gek |
|
ecrama
Newbie Joined: 18-Oktober-2012 Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb ook ticket+ kaarten en ga a.s. zaterdag en benieuwd wat het Merchandising Items is wat je krijgt?
|
|
Hampshire
Top Poster Joined: 16-Juli-2008 Location: Netherlands Points: 155 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik wil de verrassing niet verpesten, dus ik zet het hier niet neer, maar als je goed op het forum snuffelt (ik meen onder de data van een van de eerdere concerten, kun je het antwoord al vinden :)
|
|
MD38
Top Poster Joined: 25-Februari-2008 Location: Netherlands Points: 143 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo. Gisteren naar het concert geweest. Ik had een gewone veldkaart. Rond 18.15 uur naar binnen gegaan. Bij de hekken van het voorste vak stond security te controleren. Wij zijn gewoon daar naar toe gelopen en kregen zonder probleem een polsbandje en stonden daarmee dus in het voorste vak. Er werd niets gecontroleerd. Oftewel: gewoon naar voren lopen en een polsbandje om laten doen! Voor iedereen die vanavond nog gaat: veel plezier. Gisteren was het TOP! Groeten, Marcel.
|
|
Nog altijd DOE MAAR!!!
|
|
Post Reply | |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |