Home
Forum Home Forum Home > Doe Maar > Algemeen
  New Posts New Posts
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Tilburg was top!

Post Reply Post Reply Page  123>
Author
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Hampshire Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Tilburg was top!
    Posted: 17-Februari-2013 at 03:51
Ik zag al het en der op het forum er wat over staan maar het was super vanavond! (sorry voor degenen die er helaas niet bij konden zijn). Des te meer reden voor doe maar om toch nog een keer on tour te gaan zodat iedereen nog een keer kan genieten Wink Smile 
Maar als ik de heren zo hoorde en ze elkaar zag omhelzen heb ik toch het bange vermoeden dat het voorlopig nog wel eens stil zou kunnen worden..... (Maar de herinneringen aan de glad-ijs tour kan niemand ons meer afpakken toch?)

DOE MAAR, SUPER BEDANKT!!!!!

Hier onder vast een aantal links naar artikelen hier en daar op het internet. Let op! voor de knipsel verzamelaars onder ons: morgen (maandag 18 feb 2013) schijnt er ook een uitgebreid verslag in het Brabants Dagblad te komen (zie onderste link).

Edited by Hampshire - 20-Februari-2013 at 19:39
Back to Top
Amorax View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Amorax Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17-Februari-2013 at 13:11
En nu maar hopen op een goeie bootleg. CoolCensoredWink
Back to Top
Antigoon View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Antigoon Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17-Februari-2013 at 14:11
Damanie...

Evil Smile
Back to Top
McFly View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote McFly Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17-Februari-2013 at 15:12
Het was inderdaad super gisteren!

Het concert was geweldig, maar ook het publiek was ontzettend leuk. Ik heb echt genoten, met af en toe wat kippevel-momentjes. Zeker aan het eind, De Laatste X met alleen de vier mannen.

Ernst had het duidelijk heel erg moeilijk toen het 'Klaar' was, en dat is voor mij de bevestiging dat dit echt het einde was. Helaas....
Back to Top
Angeline View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Angeline Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17-Februari-2013 at 16:44
Het was inderdaad een geweldig concert. En super dat ze een extra toegift gaven. De sfeer was heel goed. Misschien wel de beste van de hele Glad Ijs tour. Ik heb er erg van genoten. Bij de laatste nummers was het niet alleen maar genieten. Dan komt het besef dat dit echt de laatste nummers zijn. Ik hoop natuurlijk van harte dat dit niet zo is. Want het zou toch zo zonde zijn dat zo'n geweldige band niet meer optreed.

Edited by Angeline - 17-Februari-2013 at 16:48
Back to Top
Lennon View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Lennon Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17-Februari-2013 at 21:33
Originally posted by Amorax Amorax wrote:

En nu maar hopen op een goeie bootleg. CoolCensoredWink

Heb zojuist van iemand opnames gekregen met het verzoek ze hier te delen. Dat ga ik dus ook met liefde doen. ... morgen. .. even geduld nog...
Doe maar net alsof
Back to Top
pygmydanny View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote pygmydanny Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17-Februari-2013 at 22:22
Ik heb de opnames ook al binnen, met de vraag ze niet als MP3's te verspreiden of ze te koop aan te bieden. Ik kan wel een gecomprimeerde map via mijnbestand.nl ter beschikking stellen.
Back to Top
Amorax View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Amorax Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17-Februari-2013 at 22:55

Originally posted by pygmydanny pygmydanny wrote:

Ik heb de opnames ook al binnen, met de vraag ze niet als MP3's te verspreiden of ze te koop aan te bieden. Ik kan wel een gecomprimeerde map via mijnbestand.nl ter beschikking stellen.

Kom maar op met de link. LOL

Back to Top
Hampshire View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Hampshire Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18-Februari-2013 at 00:34
Originally posted by McFly McFly wrote:

Het was inderdaad super gisteren!
Het concert was geweldig, maar ook het publiek was ontzettend leuk. Ik heb echt genoten, met af en toe wat kippevel-momentjes. Zeker aan het eind, De Laatste X met alleen de vier mannen.
Ernst had het duidelijk heel erg moeilijk toen het 'Klaar' was, en dat is voor mij de bevestiging dat dit echt het einde was. Helaas....

Ik heb ook zeker genoten, maar had tijdens het concert o.a. toen Henny een extra beladen " 't is over" zong ook ineens de realisatie van "piep" zou het echt over zijn? Misschien wel tegen beter weten in blijf ik toch hopen op een come back. En waarom ook niet.
Ik weet dat de fans in de zaal er zeker veel plezier aan beleven en meen gezien te hebben aan de heren dat ook zij best plezier hadden in het spelen. Dus waarom iets waar we allen plezier in hebben stoppen? Ernst vond dat inderdaad zo te zien best moeilijk. Hij leek ontroerd en omhelsde diverse keren de anderen. 
Ik vond het overigens wel even heel sneu voor Rene helemaal aan het eind. Jan, Henny en Ernst omhelsden elkaar en je zag bij hem een twijfel of hij er naar toe moest lopen en bleef even op afstand. Maar gelukkig liep hij er naar toe en kreeg ook een arm van Ernst. Want ook hij heeft super gespeeld deze tour wat mij betreft. 

Back to Top
pygmydanny View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote pygmydanny Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18-Februari-2013 at 10:48
hier alvast CD 1 van 013 Tilburg 16-02-2013
Gelieve niet te verdelen als MP3 of te koop aan te bieden

Straks deel 2
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.