Home
Forum Home Forum Home > Doe Maar > Algemeen
  New Posts New Posts
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

De Doos

Post Reply Post Reply Page  123 17>
Author
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote pygmydanny Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: De Doos
    Posted: 21-Augustus-2012 at 13:17
Gisterenavond stond de foto van de box online, vandaag werd de inhoud van de Doos bekend gemaakt:

Cd's

The Rumbones
    Doe Maar
    Skunk
    Doris Day En Andere Stukken
    Doe De Dub
    4Us De LP
    4Us De Cd
    Lijf Aan Lijf 1
    Lijf Aan Lijf 2
    Singles, Tussendoortjes En Andere Stukken
    Klaar
    Hees Van Ahoy 1
    Hees Van Ahoy 2
    Limmen Tapes

Dvd's:

Clips En Tv Opredens
    Live Op Televisie
    Televisie Programma's
    Op Video
    Afscheidsconcert (Middag)
    Afscheidsconcert (Avond)
    Reünie 2000
    Hees Van Ahoy
    Werchter 2008
    Lijf Aan Lijf (Terugblik) + Doe Maar Zakboekje

Ben erg benieuwd naar de Limmen-tapes, de Tussendoortjes en Andere Stukken en de Rumbones-opnames, en natuurlijk wat er allemaal op sommige DVD's staat.
Back to Top
baszzman View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote baszzman Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21-Augustus-2012 at 13:21
is toch wel een leuk hebbedingetje!!

baszzman
Back to Top
-RaZ- View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote -RaZ- Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21-Augustus-2012 at 13:54
Hmm... Ik denk dat ik het nog even op me moet laten inzinken.

Maar van 4Us 2 veries?

Als ik deze box koop, heb ik 3 LP's van virus, en 4 CD's.

Stiekem had ik gehoopt dat er geen werk in zou zitten wat nu al voor dump-prijzen in de winkels ligt. Maar als je dat bij elkaar optelt, kom je al op een hogere prijs uit dan die box kost.

Prijs/inhoud verhouding vind ik die box zeker goedkoop te noemen.

Edited by -RaZ- - 21-Augustus-2012 at 13:58
Back to Top
-RaZ- View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote -RaZ- Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21-Augustus-2012 at 15:21
Hmm..

Weet iemand misschien het volgende:

Het album "Limmen Tapes" is een dubbelaar. Terwijl deze niet als 2 discs vermeldt staat in deze Doos.

Ik zie namelijk dat Lijf aan Lijf & Hees van Ahoy daar wel disc 1 & 2 genoemd worden.

Nu vermoed ik dat "Singles, Tussendoortjes, en Andere Stukken" disc 2 is van de "Limmen Tapes", maar nergens vind ik uitsluitsel.

Wie oh wie kan daar wat licht op schijnen?
Back to Top
pygmydanny View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote pygmydanny Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21-Augustus-2012 at 15:51
De dubbbel-CD (die los van De Doos verkrijgbaar is) bevat de CD waarop Doe Maar werkt met Top Notch artiesten (9 nummers). Op de eerste CD speelt Doe Maar 7 nieuwe versies van oude nummers in. Ik vermoed dat enkel deze 7 nummers in De Doos zitten.
Back to Top
peterho_pqk View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote peterho_pqk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21-Augustus-2012 at 15:51
Ziet interessant uit. Voor mij is de originele mix van 4us alleen
interessant. Voor de rest heb ik eigenlijk alles wat betreft CD's, dus ja,
beetje overdreven om alle albums te kopen waarvan ik de meeste al
heb.

Maar ik ben nog wel benieuwd naar de dvd's .
Mijn Doe Maar Youtube kanalen: http://www.youtube.com/user/DeBomValt en http://www.youtube.com/user/MuziekOneindig MuziekOneindig
Back to Top
Antigoon View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Antigoon Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21-Augustus-2012 at 17:25
Ik ben blij eindelijk te weten wat er in die doos zit... Gemengde gevoelens daar over..

Om maar met het zure te beginnen, 11 van de 14 CD's heb ik reeds in bezit, en die krijg ik dus voor mijn gevoel door mijn strot geduwd...

Maar die DVD's ben ik dan weer erg blij mee, met name Werchter 2008... Verder hoop ik dat de kwaliteit in orde is als ik eerlijk ben want toen TMF in 2000 het nederlandse TV archief aan het doorspitten was op zoek naar de drupsteen special en andere interesante clips was het resultaat letterlijk nul (er was geen archief)... de 32 jaar video op TMF kwam letterlijk van een VHS bandje dat door Frank vd Meijden uitgeleend was...

Hopelijk hebben ze een goede bron aangeboord dus...

Van de andere kant, de foelsbent doe maar in vera ontbreekt...   Als die opname niet aan de kwaliteitseisen voldeed dan...
Back to Top
Wouter J View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Wouter J Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21-Augustus-2012 at 18:25
Laat maar komen die box, vooral de DVD's zal voor mij veel
kijk plezier opleveren.

Ik hoop echter wel dat de afscheids optredens de volledige
versies zijn, dus met "Winnetoe", "Wees niet bang voor m'n
lul", "Nooir meer slapen" en het notoire praatje van Henny
er weer terug in.
"Als ik kon toveren dan zou ik mensen aan elkaar voorstellen. Ik zou de professor van de locale universiteit voorstellen aan een shaman van een indianen stam."
- Herman Van Veen
Back to Top
Antigoon View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Antigoon Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21-Augustus-2012 at 19:07
Ik had overigens altijd begrepen dat die CD versie van 4us een "ongelukje" was (afgekeurde miks en CD's die reeds gefabriceerd waren...)

Ik was in 2008 erg blij toen de juiste miks eindelijk op CD verscheen, die is stukken mooier namelijk...

Edited by Antigoon - 21-Augustus-2012 at 19:08
Back to Top
peterho_pqk View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote peterho_pqk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21-Augustus-2012 at 19:26
Originally posted by Antigoon Antigoon wrote:

Ik had overigens altijd begrepen dat die CD versie van 4us een "ongelukje" was (afgekeurde miks en CD's die reeds gefabriceerd waren...)

Ik was in 2008 erg blij toen de juiste miks eindelijk op CD verscheen, die is stukken mooier namelijk...

Interessant punt.

Ik heb altijd de 'afgekeurde' mix geluisterd, dus ik ben niet anders gewend. Het klonk voor mij goed genoeg.

Maar ik ben toch benieuwd naar de originele mix, die ik dus nog niet heb.

Het enige nummer die ik gehoord heb in de originele mix is Doe Maar Net Alsof met de geweldige intro.
Oja en de 4US nummers in de videoclips van de Drupsteen special zijn volgens mij ook in de originele mix.

Edited by peterho_pqk - 21-Augustus-2012 at 19:31
Mijn Doe Maar Youtube kanalen: http://www.youtube.com/user/DeBomValt en http://www.youtube.com/user/MuziekOneindig MuziekOneindig
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 17>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.