Doe Maar op paaspop en Concert at Sea |
Post Reply | Page 123> |
Author | |
Antigoon
Top Poster Joined: 23-Mei-2008 Location: Netherlands Points: 296 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 30-November-2016 at 09:12 |
Zie onderwerpen.
en Jammer dat het concert at Sea al uitverkocht is, eindelijk een goede line-up (al heb ik nog steeds weinig met Blof, die vage teksten ook...) Misschien zit er nog meer in het vat?
Edited by Antigoon - 30-November-2016 at 09:15 |
|
Ane Sybesma
Admin Group Joined: 01-Maart-2003 Location: Netherlands Points: 362 |
Post Options
Thanks(0)
|
http://www.dvhn.nl/drenthe/Retropop-2017-Doe-Maar-een-van-de-publiekstrekkers-21815697.html
en daar in staat ook: Komend jaar willen Henny Vrienten, Ernst Jansz en de andere bandleden een tournee maken langs een aantal festivals. Doe Maar is ook de headliner van festival Dauwpop, dat op 25 mei 2017 in Hellendoorn plaatsvindt. Edited by Ane Sybesma - 30-November-2016 at 10:34 |
|
Ane Sybesma
Post Options
Thanks(0)
|
en ook nog hier: Doe Maar is komend jaar één van de hoofdacts van het Dicky Woodstock Popfestival in Steenwijkerwold.
|
|
Ane Sybesma
Post Options
Thanks(0)
|
en deze: Dauwpop strikt Doe Maar als headlinerhttp://www.telegraaf.nl/filmenuitgaan/muziek/27135632/__Dauwpop_strikt_Doe_Maar_als_headliner__.html
|
|
Lennon
Top Poster Joined: 09-Oktober-2007 Location: Netherlands Points: 543 |
Post Options
Thanks(0)
|
Voor t eerst dat ik eens oversla. Festivals trek ik niet zo.. en dan worden het echt alleen de hits. Die heb ik nu wel gezien live.
Wel top dat er weer activiteiten zijn. Het gaat naar door. |
|
Doe maar net alsof
|
|
Ane Sybesma
Post Options
Thanks(0)
|
Festivals vind ik dan weer wel heel leuk. Maar speciaal voor Doe Maar naar een festival zal ik zeker niet gaan. Ik heb de mannen nog niet zo lang geleden live gezien in Ziggo-Dome en zolang er geen nieuw werk komt hoef ik dat ook niet zo vaak.
|
|
Sylver
Senior Member Joined: 30-April-2008 Location: Belgium Points: 95 |
Post Options
Thanks(0)
|
En nu ook in België op Lokerse en Dranouter! Mooi!
Niet akkoord trouwens met wat hierboven staat... Als je fan bent, dan probeer je elke evolutie wel eens mee te pikken, dus ook een festivalconcert. Weet je, wat mij betreft draait àlles om live-muziek, dus elke kans om Doe Maar live te zien, laat ik niet voorbij gaan, hoor! |
|
filiprouze
Newbie Joined: 29-November-2015 Location: zonnebeke Points: 7 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja inderdaad super dat ze naar dranouter komen , eindelijk eens dichtbij
Ik ben het helemaal eens met Sylver , elke keer dat ik ze live kan zien neem ik mee. Voor mij hoeven er geen nieuwe nummers ofzo En ze zijn nog steeds supergoed , in de ziggo dome waren ze ook weer fantastisch. grtz
|
|
Ane Sybesma
Post Options
Thanks(0)
|
Prima, iedereen veel plezier natuurlijk. ik sla over.
|
|
Roxia
Top Poster Joined: 30-Juni-2005 Location: Netherlands Points: 462 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja ik ga ook niet, vanwege gezondheidsredenen (te lang moeten staan) sla ik ook even over, ik ben heel blij dat ik Doe Maar de afgelopen jaren toch nog een aantal keren live heb kunnen zien spelen. |
|
Post Reply | Page 123> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |